کد خبر: 947663
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
پس از سه روز اجرا
جشنواره استانی تئاتر ماه «وتار» کردستان با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری جوان از بیجار، اختتامیه جشنواره استانی تئاتر ماه «وتار» کردستان جمعه‌شب در سینما آزادی شهر بیجار با حضور مسؤولین استانی و شهرستانی برگزار شد.

براساس آرای هیات داوران،
جایزه بخش طراحی صحنه به خانم هانا محمودی طراح صحنه نمایش «موریانه‌ها» از سنندج اهدا شد، گروه موسیقی این نمایش جایزه بخش موسیقی را هم از آن خود کرد و در بخش طراحی بروشور نیز از خانم آفاق یعقوب‌نژاد برای نمایش «درخشش» از سنندج تجلیل شد.

در بخش بازیگری زن:
رتبه سوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به خانم هستی یاراحمدی بازیگر نمایش «آواز ستاره‌ها» از دیواندره اهدا شد، جایزه رتبه دوم شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به خانم عاطفه آزموده بازیگر نمایش «درخشش» از سنندج رسید و خانم بیان میرزایی بازیگر نمایش «زیرزمین» از دیواندره هم جایزه رتبه اول شامل تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را دریافت کرد.

جایزه ویژه هیئت داوراندر این بخش به شیرین معاذی بازیگر نمایش «موریانه‌ها» از سنندج اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد:
امین سنجربیگی بازیگر نمایش «درخشش» از سنندج حائز جوایز رتبه سوم شد، نقی حیدری بازیگر نمایش «اتوبان سکوت» از قروه به جایزه رتبه دوم دست یافت و حسن ترقی بازیگر نمایش «موریانه‌ها» از سنندج نیز جایزه رتبه اول را از آن خود کرد.

در بخش نویسندگی:
احسان روحی نویسنده نمایش «درخشش» از سنندج رتبه سوم را کسب کرد و جایزه رتبه دوم به فرشید گویلی نویسنده نمایش «موریانه‌ها» از سنندج اهدا شد.

هیئت داوران در این بخش هیچ متنی را به عنوان اول انتخاب نکرد.

در بخش کارگردانی:

فرشید گویلی کارگردان نمایش «موریانه‌ها» از سنندج جایزه رتبه سوم را دریافت کرد، زاهد سبحانی کارگردان نمایش «زیرزمین» از دیواندره به رتبه دوم رسید و جوایز رتبه اول شامل تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی هم، یونس صحرارو برای نمایش «اتوبان سکوت» از قروه از آن خود کرد.

نمایش «اتوبان سکوت» از قروه به صورت مستقیم و نمایش «زیرزمین» از دیواندره با بازبینی مجدد به جشنواره سراسری ماه معرفی شدند.

 
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر