کد خبر: 1049840
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸
رئیس دانشگاه کاشان خبر داد
در راستای تعاملات بین دانشگاهی به منظور استفاده بهینه از توانایی های علمی،پژوهشی ، کارآفرینی و امکانات رفاهی تفاهم نامه همکاری سه جانبه دانشگاه کاشان، دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه پیام نور کاشان امضا شد.
هادی مومنی راوندی

رئیس دانشگاه کاشان هدف از تنظیم و اجرای این تفاهم نامه را، ایجاد همکاری های لازم در خصوص توسعه رشته ها در مقاطع تحصیلی مختلف برای بهره گیری از طرح تعاون وزارت علوم و نیز تقویت همکاری در زمینه های علمی پژوهشی، آموزشی و مهارت افزایی جامعه دانشگاهی، امور رفاهی آموزشی کارکنان، توسعه فیزیکی با در نظر گرفتن کلیه امکانات و اختیارات طرفین اعم از منابع انسانی ، تجربه و تخصص، منابع فنی و تولیدی ذکر کرد.
دکتر عباس زراعت افزود: با امضاء این تفاهم نامه رشته های مقطع کارشناسی و تحصیلات تکمیلی طرفین برای بهره گیری از طرح تعاون وزارت علوم توسعه و دوره های آموزش آزاد با توجه به پتانسیل و تخصص اعضای هیات علمی دو طرف برگزار می شود.
وی همکاری همه جانبه در زمینه ارتباط با صنعت با توجه به پتانسیل ، مهارت و تخصص اعضای هیات علمی طرفین و بهره مند شدن از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی ،کتابخانه ای و فضای فیزیکی را از دیگر موارد این تفاهم نامه عنوان کرد و اظهار داشت: باامضا این تفاهم نامه همکاری های مشترک برای تحقق دانشگاه جامعه محورو پرداختن به مشکلات و آسیب های اجتماعی فراهم می شود.
این تفاهم نامه در 7 ماده و 14 بند که به امضای دکتر عباس زراعت رئیس دانشگاه کاشان، دکتر محمد حمیدی رئیس دانشگاه پیام نور کاشان و دکتر محمدرضا جلائی رئیس دانشگاه پیام نور استان اصفهان رسید ه است به مدت دو سال اعتبار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار