کد خبر: 1069046
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

 

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت ویدیو کنفرانس با ٣٠استان و مركز مخابرات قزوين  برگزار شد از تهاتر املاک این شرکت با شرکت های تولید کننده و سازندگان تجهیزات مخابراتی خبر داد.

مجید سلطانی گفت:میزان طلب بالا از شرکت مخابرات ایران و عدم نقدینگی و سودآوری شرکت مخابرات سبب شد تا املاک شرکت مخابرات ایران طی چند مرحله به صورت تهاتر به جای بدهی این شرکت به طلبکاران واگذار شود .

وی با بیان این مطلب که از اواخر سال ۹۹تا کنون هزار و ۲۰۰ میلیارد در داخل شرکت سرمایه گذاری شده است، گفت: این میزان سرمایه گذاری در یک دوره نه ماهه بوده و این در حالی است که شرکت مخابرات برای توسعه بروز باید سالانه بین پنج تا شش میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت بدهد تا درآمد زایی معقول داشته باشد .

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران این تفاوت فاحش را عامل اصلی کاهش درآمد شرکت مخابرات ایران دانست و افزود: اگر این چرخه با مشکل مواجه شود هم خدمات دهی به مشترکان دچار اختلال می شود و هم درآمد زایی شرکت به شدت کاهش پیدا می کند چیزی که اکنون شرکت مخابرات ایران گریبانگیر آن است ‌

ادعای مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: فعالیت های شرکت روی مشتری مداری می چرخد

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در بخش دیگری از صحبت های خود گفت :همیشه حق با مشتری است و این شعار محور فعالیتهای شرکت مخابرات ایران است .

سلطانی ادامه داد: با شناخت زیر ساخت ها نسبت به راهی که باید پیموده شود آگاه هستیم و در این مسیر حرکت کردیم ممکن است در این مسیر مشترکان دچار نوسان بشوند اما از مسیر خارج نشده ایم.

سلطانی در جواب سوال خبرنگاری دال بر عدم سبد خدمات مناسب و عدم پاسخگویی توسط اپراتورهای این شرکت، گفت :بطور میانگین هشتاد و پنج درصد مشتریان از ارایه خدمات شرکت مخابرات ایران اعلام رضایت دارند .

سلطان تصریح کرد : تنها شرکتی هستیم که گزینشی در ارایه خدمات عمل نمی کنیم و این پهنه جغرافیایی سبب شده است تا حوادث مترقبه و غیر مترقبه شرکت را دچار مشکل کند اما با شاخص های روز دنیا فاصله نداریم و همچنان به دنبال بهبود وضع موجود به مطلوب هستیم و به هشتاد و پنج درصدی رضایت مشترکان تکیه نکرده و اقناع نیستیم و در تلاش هستیم این میزان رضایتمندی تا صدرصد محقق شود.

وی همچنین گفت : در شاخص های کیفیت شبکه از حد استاندارد برخورداریم.

سلطانی ارایه خدمات مطلوب را منوط به افزایش نرخ تعرفه ها دانست و گفت: علی رغم افزایش تعرفه در برق ،گاز، آب و ...اما مخابرات مجاز به افزایش نبوده و بابت تمام خدمات داده شده دچار زیان دهی است اما از ارایه خدمات کوتاهی نکرده و برای قطع نشدن ارتباطات مردم با همین روال به کار خود ادامه داده است و معترض بوده ایم اما هرگز با مردم قهر نکردیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با انتقاد از برخورد دوگانه دولت با شرکت مخابرات ایران ،گفت: ما بیست و هشت میلیون مشترک را در کل کشور سرویس می دهیم و خدمات این شرکت تا دوره افتاده ترین نقاط کشور کشیده شده است اما دولت ها نسبت به این حجم از خدمات بی تفاوت هستند و ندید می گیرند.

وی گفت: وظیفه ما خدمات دهی است اما دولت حق ندارد دست ما را ببندد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار