کد خبر: 1086931
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۴
انتقاد سرمربی ذوب آهن از عدم اجرای عدالت در ورود تماشاگران به سالن
سرمربی ذوب آهن از عملکرد شاگردانش ابراز رضایت کرد.
شیوا نوروزی
ذوبی‌ها که پس از ۱۱ سال به فینال لیگ برتر رسیده بودند با قبول شکست ۸۸ بر ۹۵ مقابل شهرداری گرگان دستشان به جام نرسید. فرزاد کوهیان در جمع خبرنگاران صعود به فینال را کاری بزرگ خواند: "بازیکنان ذوب آهن با عملکردی که در این فصل داشتند به خودشان افتخار می‌کنند. با شرایطی که تیم ما داشت صعود به فینال کار کوچک و راحتی نبود. در فینال هم باور قهرمانی داشتیم. ولی متاسفانه خیلی‌ها حتی در جامعه بسکتبال این باور را نداشتند. "

سرمربی ذوب آهن در ادامه به نداشتن ازیکن خارجی اظهار داشت: "بازیکن خارجی حضورش در زمین مهم است چراکه قدرتی بازی می‌کند. اما اینکه ۱۶ پرتاب به یک بازیکن خارجی داده سود عجیب است. البته این نکته را در جهت انتقاد از داوری بیان نمی‌کنم چراکه داوران ما تلاششان را برای حفظ شرایط بازی انجام دادند. منتها نگرش‌ها به فینال درست نبود. همه قهرمانی شهرداری گرگان را طبیعی و قهرمانی ذوب را غیرطبیعی می‌دانستند! به همین خاطر فضا برای رسیدن به هدف برای ما مهیا نبود. معتقدم بازیکنان ما زحمت زیادی کشیدند و عملکرد قابل قبولی داشتند. خودشان هم از بازی لدت بردند. "

کوهیان در پایان با اشاره به حواشی زیاد بازی و عدم کنترل ورود تماشاگران به سالن گفت: "در چند روز اخیر حواشی زیاد سالن آزادی را احاطه کرد و کمیته انصباطی هم بیانیه‌های زیادی داد. ولی وقتی بیانیه می‌دهند و به آن عمل نمی‌شود قطعا حاشیه بیشتر می‌شود.‌ای کاش اعلام می‌کردند ورود به سالن برای همه آزاد است و قطعا این مشکلات پیش نمی‌آمد. وقتی نتوانستند ورود تماشاگران را کنترل کنند این مساله خیلی روی بچه‌ها تاثیر گداشت. با این حال بازیکنان خودشان را کنترل کردند و بازی جوانمردانه ایی هر دو تیم انجام دادند. "
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار