کد خبر: 1092625
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۱
فرماندار ویژه مرند گفت: شهدا آبرو، افتخار و عزت کشور هستند و ما باید نهضت ساماندهی تصاویر و قبور شهدا را در شهرستان شروع کنیم.

داود عباسی در جلسه ساماندهی گلزار شهدا اظهار کرد: هر کشوری دارای مولفه های قدرت از جمله نیروی انسانی، قدرت نظامی و بسیاری از موارد دیگر می باشد که بالاترین این مولفه ها در کشور ما شهدا هستند. 

وی با اشاره به توجه دستگاههای مسوول در امر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیان داشت: فقط به نصب و ادای رفع تکلیف در جهت نصب تصاویر شهدا به تیرهای برق و بر سر چهار راه ها اقدام نکنید بلکه هدف و راه شهدا را الگو قرار دهیم.

فرماندار مرند افزود: متاسفانه برخی از تصاویر شهدا نصب شده بر روی تیرهای برق و چهار راه‌ها پاره شده اند که این امر، برازنده شهدا نیست و متولیان امر باید بیشتر توجه کنند.

وی خاطرنشان کرد: مراسم گلباران و عطر افشانی مزار شهدا در سطح شهرستان اجرایی شود و روسای ادارات تقسیم بندی شوند و در شهرهای اقماری حضور داشته باشند.

عباسی با بیان اینکه توسعه فرهنگ شهید و شهادت بر همه واجب است، گفت: همه می گویند شرمنده شهدا هستیم ولی کار ما از شرمندگی گذشته و باید از شهدا حلالیت بطلبیم.

وی تاکید کرد: ساماندهی مزار شهدا در اولویت برنامه های شهرداران و دهیاران قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر