کد خبر: 1137593
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۶
پیشکسوت استقلال گفت: افرادی که زمانی در استقلال سمت داشتند و اکنون منافعشان قطع شده، شروع به حاشیه‌سازی کرده و دوست ندارند این تیم قهرمان شود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: محمد نوری با اشاره به پیروزی استقلال در بازی با نفت مسجدسلیمان در هفته نوزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، اظهار داشت: استقلال آنقدر خوب بود که باید از عملکرد تیم تقدیر کرد. فوتبال زیبا و پیروزی حاصل تلاش گروهی استقلال در این بازی بود.

وی افزود: استقلال نشان داد که مدعی اصلی قهرمانی است و تیمی که در مقابل نفت مسجدسلیمان به برتری رسید، بوی قهرمانی می‌داد.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال شکل واقعی خود را پیدا کرده است. بازیکنان کلیدی به آمادگی و شرایط ایده‌آل رسیده‌اند. ساپینتو استقلال را شناخته است و در چینش ترکیب و تعویض‌‍‌ها موفق عمل کرده است.

نوری تصریح کرد: برخی شیطنت می‌کنند تا استقلال به موفقیت نرسد. افرادی که زمانی در استقلال مسئولیت داشتند و اکنون دستشان از منافع این تیم کوتاه شده شروع به حاشیه‌سازی کرده و دوست ندارند استقلال قهرمان شود. این‌ها در روز‌های اخیر با پخش اخبار دروغ می‌کوشند تا تیم وارد چالش شود. هوادار استقلال باید باهوش بوده و بداند دشمنان تیم چه کسانی هستند.

نوری: منافعشان قطع شده برای استقلال حاشیه‌سازی می‌کنند
وی تاکید کرد: رئیس کل سازمان خصوصی سازی در مصاحبه‌های خود اعلام کرده فصل گذشته و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو بدون اجازه و خارج از مصوبات کمیته مصارف، از درآمد‌های بورسی برداشت شده است. من از ایشان سوال دارم چه کسی چنین اجازه‌ای به او داده است؟ باید در این باره شفاف سازی شده و همه چیز به هواداران استقلال گفته شود.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: پیشکسوتان، هواداران و تمام آن‌هایی که استقلالی هستند از تیم محبوبشان حمایت کنند، چرا که این تیم شایسته قهرمانی است.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار