کد خبر: 1138248
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۸
منچستریونایتد با ۲ گل دیرهنگام از سد لیدزیونایتد گذشت تا تساوی هفته قبل تکرار نشود.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم‌های لیدزیونایتد و منچستریونایتد روز یکشنبه از ساعت ۱۷:۳۰ به وقت تهران در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شیاطین سرخ با ۲ گل به برتری رسیدند.

نیمه اول بازی بسیار درگیرانه دنبال شد و شاهد ایجاد موقعیت خاصی روی دروازه‌ها نبودیم. در ۴۵ دقیقه دوم این لیدز بود که نمایش بهتری داشت و صاحب فرصت‌هایی شد، اما عملکرد خوب داوید دخیا مانع از فروپاشی دروازه یونایتد شد.

شاگردان اریک تنهاخ به یک باره در ۱۰ دقیقه پایانی روی دیگر خود را نشان دادند و موفق به زدن ۲ گل شدند. ابتدا در دقیقه ۸۰ ارسال لوک شاو از سمت چپ با ضربه دقیق مارکوس رشفورد همراه شد و شماره ۱۰ منچستر بازهم به داد تیمش رسید.

پنج دقیقه بعد نوبت به جوان تعویضی و آرژانتینی قرمزپوشان رسید تا فاصله را ۲برابر کند.

پاس در عمق ووت وخهورست به آلخاندرو گارناچو رسید و این بازیکن با ضربه‌ای دقیقه نتیجه را ۲ بر صفر کرد. تیم میهمان در ادامه ۲ بار توسط رشفورد و وخهورست گلزنی کرد، اما هر ۲ بار این گل‌ها با پرچم آفساید کمک‌داور مواجه شد.

منچستریونایتد، تساوی هفته قبل برابر لیدز را تکرار نکرد تا حالا با ۴۶ امتیاز و از ۲ بازی بیشتر نسبت به منچسترسیتی موقتا در رده‌ی دوم جای بگیرد و فاصله‌ی خود را با آرسنال صدرنشین به چهار امتیاز کاهش دهد.

لیدزیونایتد هم در اولین بازی پس از برکناری جسی مارش با هدایت میشائیل اسکوبالا، یازدهمین باخت این فصل را تجربه کرد و با ۱۹ امتیاز در رده‌ی هفدهم باقی ماند.

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار