کد خبر: 1141271
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۰
واکنش‌ها در شبکه‌های اجتماعی به فوت دکتر اسماعیل احمدی در سقوط بالگرد وزیر ورزش
مرحوم اسماعیل احمدی، مدیرکل حوزه ریاست و مشاور وزیر ورزش، در سانحه هوایی بالگرد حامل وزیر ورزش و همراهانش در شهر بافت استان کرمان جان باخت. پیکر او در گلزار شهدای کرمان بر دستان مردم تشییع شد. اسماعیل احمدی چند دهه از عمرش را به کار‌های جهادی و رسیدگی به محرومان در نقاط محروم کشور اختصاص داده بود. بسیاری از کاربرانی که او را می‌شناختند و از نزدیک شاهد فعالیت‌های جهادی‌اش بودند در توئیت‌هایی یاد او را گرامی داشتند و از فعالیت‌هایش گفتند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های بیان شده در شبکه‌های اجتماعی را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 
 سینا کلهر:
انا لله و انا الیه راجعون! اسماعیل احمدی جهادگر مخلص و خادم شهدا امشب مهمان شهداست. رحمت خدا بر او که جهادی زیست و به دوستان شهیدش پیوست. در این شب عزیز برای سلامتی وزیر ورزش و همکاران عزیزمان که دچار سانحه شدند، دعا کنید. 
 مرضیه مفرحیان:
پایان مأموریت یک بسیجی شهادت است. آقای دکتر اسماعیل احمدی مسئول جبهه جهادی ‎منتظران خورشید بالاخره به آرزویت رسیدی. شهد شیرین شهادت گوارای وجودت. 
 وحید یامین‌پور:
‏انا لله و انا الیه راجعون! اسماعیل احمدی خادم اهل‌بیت علیهم‌السلام، جهادگر باصفا امشب مهمان شهداست. فاتحه‌ای هدیه کنید. استدعا دارم برای سلامتی آقای دکتر سجادی و سایر همکارانم که برخی آسیب جدی دیده‌اند هم دعا کنید. 
 علی شمسی‌پور:
‏شهید عزیز حاج اسماعیل احمدی را از وقتی که می‌شناسم (نزدیک ۲۰ سال) آواره روستا‌ها و مناطق محروم بود. هر روز به صورت مداوم درگیر اردوی جهادی بود. احساس می‌کنم در فقدان برادری نشسته‌ام. محشور با سیدالشهدا (ع) باشد. رضوان و رحمت الهی بر او باد. 
 محمدجواد اخوان:
مرحوم اسماعیل احمدی را از زمان مسئولیت روابط عمومی بسیج دانشجویی می‌شناختم. انسانی تلاشگر و خستگی‌ناپذیر بود و در آخر نیز در حین کار و تلاش برای هم‌میهنانش آسمانی شد. خدایش بیامرزد و با سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام محشور گرداند. 
 محسن مقصودی:
نام اسماعیل احمدی که در حادثه بالگرد در منطقه محروم بافت آسمانی شد، در ذهنم با ‎جهاد و گروه‌های جهادی پیوند خورده. همیشه دغدغه‌اش کار جهادی برای محرومین بود. در شب میلاد سالار شهیدان ان‌شاءالله مهمان ارباب است. فاتحه‌ای نثار روحش کنیم. تسلیت به خانواده و دوستان جهادی‌اش. 
 عبدالله گنجی:
مرحوم دکتر اسماعیل احمدی مصداق بارز جهادگر تراز انقلاب اسلامی بود. مردم محروم منطقه ‎احمد فداله دزفول او را بهتر از همشهریانش می‌شناختند. آخرین پستش که چندی پیش برایم فرستاد سرشار از عشق به محرومان است. اخیراً مسیر گروه جهادی منتظران خورشید را به سیستان و بلوچستان برده بود. رحمت‌الله علیه. 
 رسول شکری‌نیا:
برادر مجاهدم دکتر حاج اسماعیل احمدی سرباز راستین ولایت و جهادگر فرهنگی جبهه انقلاب که همواره در راه خدمت به محرومان و مردم پیشگام بود، امروز شهادت‌گونه آسمانی شد. اسماعیل همواره بی‌ادعا و دلسوز بود و در بیش از ۱۰ سال رفاقت جز دلسوزی و وفاداری برای اسلام و انقلاب از او ندیدم. 
 مرتضی کارآموزیان:
‏انا لله و انا الیه راجعون. برادر عزیزم دکتر اسماعیل احمدی (اولین مسئول سازمان بسیج رسانه کشور) در سانحه هوایی کرمان به رحمت خدا رفتند. در این شب عزیز که شب ولادت مولایمان آقا امام حسین (ع) و روز پاسدار است، آرزو می‌کنم خداوند بزرگ، روح این عزیز را قرین رحمت کند. 
 محمد آخوندی:
شهید اسماعیل احمدی یک منتظر واقعی بود. گروه جهادی منتظران خورشید ۲۰‌سال در همه کار‌های جهادی حضوری جدی داشت. این فیلم مربوط به ۲۰ بهمن امسال و مراسم بیستمین سالگرد تأسیس این گروه جهادی بود. حاج اسماعیل متولد ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ بود. یادش گرامی.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار