کد خبر: 1151960
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴
در بحبوحه جنگ ایران و عراق، مسعود رجوی برای ادامه حیات سیاسی‌اش روی بدترین گزینه ممکن، یعنی رژیم بعث و صدام شرط بست و حالا رضا پهلوی بعد از ناامیدی از همراهی قدرت‌های جهانی، تقریباً با همان شرایطی که رجوی و گروهش در گذشته داشتند، دارد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، تاریخ تکرار می‌شود؛ حتماً شنیده‌اید. رویداد‌های مشابه بازانجام می‌شوند و این چرخه کماکان ادامه دارد، این قاعده گذر زمان است. تمایلات ذاتی و تاریخی منافقین با رژیم بعثی در دهه 60 با دلبستگی غش و ضعف‌وار خانواده پهلوی با رژیم صهیونیستی در قرن جدید، شاید بهترین نمونه برای اثبات حقانیت نظریه تکرار تاریخ است.

دربحبوحه جنگ ایران و عراق، مسعود رجوی  برای ادامه حیات سیاسی‌اش روی بدترین گزینه ممکن، یعنی رژیم بعث و صدام شرط بست و حالا رضا پهلوی بعد از ناامیدی از همراهی قدرت‌های جهانی، تقریباً با همان شرایطی که رجوی و گروهش در گذشته داشتند، دست به دامن بدترین گزینهِ «فعلا» موجود یعنی رژیم صهونیستی شد.

با این تفاوت که می‌توان خیانت پهلوی‌چی‌ها را ابلهانه‌‌تر از دار و دسته قبلی دانست، چرا که آنها امروز رژیمی را به عنوان پدرخوانده‌ و کارفرمای رسمی‌شان معرفی کرده‌ا‌ند که بزرگترین دشمن ایران و اسلام به حساب می‌‌آید.  ازسویی دیگر اسرائیل و نتانیاهو با اعتراضات داخلی و تحولات منطقه‌ای در سخت‌ترین شرایط و در منزوی‌ترین حالت خود قرار دارند. 

رضا پهلوی , سازمان مجاهدین (منافقین) , بنیامین نتانیاهو ,

بد نیست به بهانه اتحاد پهلوی- صهیونیسم یادآوری کنیم که چرا صدام راضی به دیدار با رجوی شد؟ در سال 61 و درست زمانی که عراق در جنگ،‌ موضع ضعف داشت، گروه رجوی با شیوه‌های تبلیغاتی و شانتاژهای خاصش، با پیامی به عراقی‌ها فهماندند که وقت چندانی ندارند و چه بسا ملاقات بعدی در تهران باشد و در آن موقع، مجاهدین دیگر در رأس قدرت باشند! طبق اسناد منتشر شده مسعود رجوی در این دیدار به صدام می‌گوید: ما و شما یکی هستیم! سرنوشت ما واحد است. هرچیزی که علیه شماست علیه ماست و امنیت ما یکی است.

این همان ماهیتی است که حالا در اتحاد جدید دشمنان ایران عیناً تکرار شده است، هرطرف خود و امنیت‌شان را یکی می‌دانند و احتمالاً می‌دانند که سرنوشت‌شان نیز واحد است، درست مثل سرنوشت اتحاد رجوی- صدام که امروز به صورت واحد در زباله‌دان تاریخ فرو رفته‌اند و به الگوی خوبی برای «درس عبرت» تبدیل شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار