کد خبر: 1152163
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی بدون ذکر جزئیات بیشتر از سقوط یک فروند از پهپاد‌های این رژیم در سوریه خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، ارتش رژیم موقت صهیونیستی روز چهارشنبه از سقوط یک فروند از پهپاد‌های خود در سوریه خبر داد.

به گزارش روزنامه «یعدیعوت آحارانوت» «الیشا بن کینون» سخنگیو ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه گفت که یک فروند ارتش این رژیم سه شنبه شب حین پرواز در حریم هوایی سوریه به داخل منطقه‌ای در این کشور سقوط کرده است.

سخنگوی مذکور افزود که ارتش این رژیم گفت که در حال بررسی علت این حادثه است. وی مدعی شد هیچ خطری برای درز اطلاعات این پهپاد وجود ندارد. سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی به دلایل امنیتی به نوع این پهپاد اشاره‌ای نکرده است.

ان گزارش حاکیست که اخیرا نیز سخنگوی ارتش رژیم موقت صهیونیستی از سرنگونی یک پهپاد دیگر این رژیم خبر داد.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با استفاده از حریم‌هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند. نیرو‌های حافظ صلح سازمان ملل مستقر در لبنان بار‌ها گزارش داده‌اند رژیم صهیونیستی روزانه قطعنامه‌های سازمان ملل را نقض کرده و به حریم هوایی لبنان تجاوز می‌کند.

دولت سوریه بار‌ها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن که از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند پرواز‌های غیرقانونی در حریم هوایی این کشور انجام می‌دهند. پدافند هوایی ارتش سوریه بار‌ها موفق شده است چندین هدف متخاصم را در آسمان دمشق رهگیری و منهدم کند یا آن‌ها را فراری دهد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار