کد خبر: 1154465
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۴
فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، همزمان با روز ملی خلیج فارس از یگان‌های پدافند نیروی پدافند هوایی ارتش، نیروی هوافضای سپاه و همچنین مناطق دریایی ارتش و سپاه در ساحل خلیج فارس و تنگه هرمز بازدید کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، امیر سرتیپ قادر رحیم‌زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در این بازدیدها، ضمن دیدار صمیمانه با فرماندهان و کارکنان یگان‌های یاد شده، آمادگی آن‌ها را مورد ارزیابی قرار داد.

وی، در جمع فرماندهان و کارکنان یگان‌های پدافند هوایی، ضمن قدردانی از مجاهدت و تلاش‌های شبانه‌روزی غیورمردان پدافند هوایی در حراست از آسمان جمهوری اسلامی ایران، توکل به خداوند متعال، ایمان به هدف، خودباوری و تلاش خستگی‌ناپذیر را عامل موفقیت نیرو‌های مسلح در ارتقای توان و آمادگی دفاعی عنوان کرد.

فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) کشور، آمادگی در مقابل هرگونه تهدید هوایی و تامین امنیت آسمان جمهوری اسلامی ایران را حاصل تلاش بی‌دریغ، همدلی، هم افزایی و هماهنگی همرزمان مومن، متعهد و تلاشگر یگان‌های پدافند هوایی ارتش و سپاه تحت کنترل عملیاتی شبکه یکپارچه پدافند هوایی دانست.

در این بازدید تعدادی از معاونان قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) امیر سرتیپ رحیم‌زاده را همراهی کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر