کد خبر: 1166697
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۱
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد، در حال رسیدن به جمع‌بندی با وزارت ورزش هستند که در قالب یک توافق، تصمیمی بگیرند که به نفع ورزش ایران و ژیمناستیک باشد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، مناف هاشمی درباره حضورش در محل رکوردگیری تیم ملی وزنه‌برداری اظهار داشت: از الان به بعد و پس از آنکه لیست‌ها نهایی شد، طبیعی است که من به‌عنوان سرپرست کاروان در بازی‌های آسایی وظیفه دارم در رکوردگیری‌ها و اردو‌ها شرکت کنم تا از آخرین جمع‌بندی‌های ورزشکاران و نقطه نظرات رؤسای فدراسیون و تیم فنی آن‌ها یک ارزیابی داشته باشیم.

وی ادامه داد: آنچه که برای فدراسیون وزنه‌برداری مدنظر ماست و از حدود ۲۰ نفری که امروز در بخش مردان رکوردگیری می‌کنند و همچنین از خانم‌ها که ۱۵ نفر خواهند بود، ما یک گروه هفت نفره از مردان و یک گروه سه یا چهار نفره از بانوان را در قالب کاروان بازی‌های آسیایی با خودمان می‌بریم. آن‌هایی که شانس کسب مدال هستند، طبق گزارشی که الان از رئیس فدراسیون و رئیس مرکز نظارت گرفتم، اوضاع‌شان امیدوار‌کننده است. با استعدادیابی که بچه‌ها انجام دادند، تلاش کردند از ۳۱ استان بهترین‌ها را انتخاب و رکوردگیری کنند. حتی کسانی را هم که پیش‌بینی می‌کردیم در این دوره‌ها نباشند، از آن‌ها نیز تست می‌گیریم. ان‌شاءالله بتوانیم در وزنه‌برداری بهترین گروه و کاروان را داشته باشیم و همانطور که شانس مدال را خودشان اعلام کردند، ان‌شاءالله به اهداف مدنظر برسیم.

هاشمی درباره درخواست انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری برای برگزاری ادامه تمرینات وزنه‌برداران در آکادمی ملی المپیک گفت: وزنه‌برداری، تکواندو، کاراته، کشتی، جودو و کوراش رشته‌هایی هستند که امید به مدال‌مان در آن‌ها بیشتر است. به همین خاطر همه‌گونه حمایت را انجام می‌دهیم، هم در حوزه مربی، هم تجهیزات، هم آکادمی و هم موارد ریالی. ما همه جوره مکلف هستیم که به آن‌ها کمک کنیم. البته انتظار داریم کمک‌های دیگر صورت گیرد و کمک‌های وزارت ورزش نیز پشتیبان ما باشد، چون تیم‌ها الان نیاز به حمایت دارند. قبل از بازی‌های آسیایی که الان سه ماه به شروع آن فرصت داریم، باید همه تلاش خود را به کار بگیریم تا بچه‌ها با امید و انگیزه و البته حقوق خوب بتوانند کار‌های خود را با کمترین دغدغه دنبال کنند و امیدوار باشیم که در وزنه‌برداری این اتفاق برای‌شان بیفتد. ما تلاش می‌کنیم تا خواسته آن‌ها را تأمین کنیم.

سرپرست کاروان اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو در واکنش به برخی انتقاد‌ها به معاونان این کاروان و در پاسخ به این سؤال که آیا قرار است فرد جدیدی وارد شود، تصریح کرد: من نشنیده‌ام. دو سه روز است که معاونانم را انتخاب کرده‌ام و انتقادی نشینده‌ام. امیدوارم افراد باتجربه‌ای که انتخاب شده‌اند، موفق باشند. طبق هندبوک ابلاغی کمیته برگزاری بازی‌ها، رئیس کاروان می‌تواند سه معاون داشته باشد و من هم همین تعداد را ابلاغ کردم. ضمن اینکه مشاورانی در حوزه فنی و بین‌الملل به من کمک می‌کنند.

هاشمی در مورد آخرین وضعیت فدراسیون ژیمناستیک هم به خبرنگاران تأکید کرد: جلساتی را با وزارت ورزش داشتیم. در حال رسیدن به جمع‌بندی‌هایی هستیم که در قالب یک توافق، تصمیمی بگیریم که به نفع ورزش ایران و ژیمناستیک باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار