کد خبر: 1170196
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵
نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: متأسفانه هیچ‌کدام از احزاب در ایران نتوانسته‌اند اقدام مؤثری در زمینه کادرسازی انجام دهند.
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، پرویز سروری، نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در سلسله نشست‌های «ایمان و امید» ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در مجتمع شهید کلاهدوز شهمیرزاد اظهار کرد: 10 هزار نفر جوان مبتکر و خلاق در قالب یک شبکه علمی، دانش‌پژوه و به‌هم‌پیوسته در حال سازماندهی شدن هستند که این امر می‌تواند برای کشورمان دستاوردهای خوبی داشته باشد.

وی تصریح کرد: جوانان امروز باید بتوانند پرچم حرکت‌های بزرگ کشور را در آینده ایران اسلامی به دست بگیرند.

نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اذعان به اینکه متأسفانه احزاب در ایران نتوانسته‌اند به جایگاه اصلی خود دست یابند و اقدام مؤثری در زمینه کادرسازی انجام دهند، اضافه کرد: هیچ‌کدام از احزاب ما در این زمینه موفق نبوده‌اند و همه باید در مسیر کادرسازی برای انقلاب و نظام اسلامی قدم بردارند.

سروری اضافه کرد: دست‌اندرکاران برنامه‌های این‌چنینی باید برای موضوع‌های مهم کشور برنامه‌ریزی و تفکر کنند تا مسائل بر اساس رویکردهای علمی و دقیق پیگیری شود.

جهاد تبیین جدی گرفته شود

نائب رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی گفت: امروز هجمه‌های زیادی از سوی دشمنان اسلام، نظام اسلامی و ملت ایران علیه دین و ایمان مردم ما وارد می‌شود که باید در این زمینه ورود جدی داشت و مسائل را به‌ویژه برای نسل جوان تبیین کرد.

سروری با بیان اینکه جهاد تبیین امروز یک فریضه بسیار مهم است و همه باید در این مسیر قدم بردارند، گفت: خنثی‌سازی دسیسه‌های دشمنان بدون توجه به ریشه‌ها و تبیین اقداماتی که آنها انجام می‌دهند، ممکن نیست.

وی تصریح کرد: سلسله نشست‌های ایمان و امید که ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی برگزار می‌شود، در راستای کادرسازی از بدنه قشر جوان اثر قابل‌توجهی دارد و اقدامی ارزنده محسوب می‌شود که استان سمنان پیشتاز آن شده است.

به گزارش فارس؛ سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی به مدت سه روز در شهمیرزاد برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار