کد خبر: 1172113
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
معاون اتاق عملیات مشترک ارتش عراق نشست بررسی طرح‌های امنیتی ماه محرم را با حضور فرماندهان سازمان حشدالشعبی عراق برگزار، و بر لزوم تکمیل مبارزه با تروریسم در این کشور تاکید کرد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، «قیس المحمداوی» معاون اتاق عملیات مشترک ارتش عراق روز گذشته، سه‌شنبه (هجدهم جولای) با حضور مسئولان و فرماندهان بسیج مردمی عراق (حشدالشعبی) نشستی را به منظور بررسی برنامه‌های امنیتی ماه محرم الحرام تشکیل داد.

طبق گزارش پایگاه خبری شبکه «العهد»، این نشست با حضور جانشین رئیس ستاد کل ارتش عراق، فرمانده نیروی زمینی، فرمانده پلیس فدرال، فرمانده واکنش سریع، فرمانده عملیات بغداد، مدیر عملیات حشدالشعبی، فرمانده عملیات ویژه اول و تعداد دیگری از فرماندهان و مسئولان سازمان‌های امنیتی و اطلاعاتی این کشور برگزار شده است.

طبق گزارش العهد، در این جلسه برنامه‌های امنیتی ماه محرم الحرام مورد بحث شده است؛ علاوه بر این، برنامه‌های تدوین شده برای استقرار یگان‌ها و تلاش اطلاعاتی و فنی مورد تجزیه و تحلیل فرماندهان حاضر قرار گرفت.

المحمداوی در این نشست ضمن تاکید بر تداوم تلاش‌های اطلاعاتی برای تعقیب و دستگیری اعضای باقی‌مانده گروه تروریستی داعش در عراق، بر لزوم انجام فعالیت‌های امنیتی حرفه‌ای و فراهم کردن محیطی امن و مناسب در ماه محرم تاکید کرد.

پیش از این،  «مهدی الفکیکی» مشاور وزارت کشور عراق خبر داده بود که طرحی برای تسریع در روند ورود زائران ایرانی به این کشور در ایام زیارت اربعین امام حسین -علیه السلام- آماده شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار