کد خبر: 1174003
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۴
اتحادیه رادیو تلویزیون‌های اسلامی برای رسانه‌هایی که قصد فعالیت در ایام اربعین در عراق را دارند مجوز فعالیت صادر می‌کند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، مسئول اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد اربعین در عراق اظهار داشت: اتحادیه همچون سال‌های گذشته آمادگی دارد تا با همکاری نهاد‌ها و ارگان‌های کشور عراق از جمله اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های عراقی، هیئت رسانه و ارتباطات و عتبات حسینیه و عباسیه، برای خبرنگاران و برنامه سازانی که به منظور پوشش رسانه‌ای اربعین حسینی به عراق اعزام می‌شوند مجوز فعالیت رسانه‌ای صادر کند.

محمدعلی انوشه افزود: این اقدام اتحادیه باعث می‌شود تا فعالان رسانه‌ای بتوانند بدون دغدغه در مسیر‌های راهپیمایی و همچنین در عتبات مقدسه‌ی کربلا به برنامه سازی و تهیه گزارش و خبر بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه خبرنگاران، گزارشگران و فعالان رسانه‌ای نیاز به مجوز فعالیت در ایام اربعین در کشور عراق دارند، اطلاعات و مدارک خود را به نشانی ایمیل hedayat.media@gmail.com ارسال کنند.

نحوه صدور مجوز رسانه‌ها در عراق برای پوشش ایام اربعین


مسئول اطلاع رسانی و فضای مجازی اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های اسلامی در اربعین گفت: معرفی نامه رسمی از رسانه‌ی اعزام کننده، تصویر گذرنامه، فایل عکس پرسنلی از جمله مدارک لازم برای صدور کارت خبرنگاری در عراق است.

وی تاکید کرد: هرگونه کارت یا مجوزی که برای فعالیت رسانه‌ای در ایام اربعین صادر می‌شود، در خارج از مسیر‌های راهپیمایی در کشور عراق (از جمله در فرودگاه و مرز‌های زمینی) اعتبار ندارد.

انوشه افزود: فعالان رسانه‌ای که قصد سفر به عراق را دارند می‌توانند از ۸ تا ۲۵ مرداد ماه مدارک خود را برای دبیر خانه اتحادیه در تهران ارسال کنند.

مسئول اطلاع رسانی و فضای مجازی ستاد اربعین در عراق تاکید کرد: ورود هرگونه تجهیزات حرفه‌ای رسانه ای، تصویربرداری وخبرنگاری به عراق نیاز به مجوز از نهاد‌های این کشور را دارد؛ لذا فعالان رسانه‌ای مشخصات کامل تجهیزات، همراه با مدارک خود را به ایمیل دبیر خانه اتحادیه ارسال کنند تا نسبت به صدور مجوز‌های لازم اقدام شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار