کد خبر: 1175364
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه اعلام کرد: همه واحدهای قضایی و اداری، حوزه‌های ستادی و سازمان‌های تابعه قوه قضائیه در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲ مرداد تعطیل هستند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، همه واحدهای قضائی و اداری دستگاه قضائی در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه ۱۱ و ۱۲مرداد تعطیل است و این اقدام در راستای تصمیم هیات دولت انجام شده است.

سخنگوی دولت امروز سه شنبه دهم مرداد از تصمیم دولت برای تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه - ۱۱ و ۱۲ مرداد - به علت گرمای بی‌سابقه هوا در سراسر کشور خبر داد.

علی بهادری جهرمی روز سه شنبه با اشاره به گرمای بی‌سابقه هوا در روزهای جاری نوشت: به‌منظور حفظ سلامت شهروندان، هیأت دولت با پیشنهاد وزارت بهداشت مبنی بر تعطیلی روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه در سراسر کشور موافقت کرد.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز گذشته در مورد تعطیلی احتمالی آخر هفته با توجه به افزایش دمای هوا گفته بود: با توجه به پیش‌بینی سازمان هواشناسی برای گرمای آخر هفته که احتمال می‌دهیم درجه حرارت بالا رود، پیشنهاد تعطیلی را برای حفظ سلامت مردم به هیات دولت داده‌ایم و مبنای درنظر گرفته شده دمای هوای بالاتر از ۴۰ درجه است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار