کد خبر: 1175873
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با تاکید بر انتخاب شایسته نمایندگان مجلس شورایاسلامی، گفت: مردم باید نمایندگانی در تراز انقلاب اسلامی انتخاب کنند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز، در خطبه های نماز جمعه این هفته خرم‌آباد، با اشاره به پیش ثبت نام مجلس شورای اسلامی گفت: باید نمایندگانی در تراز انقلاب انتخاب شود و این انتخاب موجب رشد و توسعه اقتصادی و ارتقای دینی و فرهنگی و استکبار ستیزی می شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مجلس شورای اسلامی از سه رکن نظام است و انتخاب نمایندگان شایسته سبب پیشرفت کشور و برقراری عدالت در جامعه می شود.

وی با اشاره به اینکه استان هایی که مردمانش نمایندگانی را انتخاب کردند که از این خصوصیات برخوردار بودند، امروز در پیشرفت، اشتغال، عمران، آبادی و محرومیت زدایی به نقطه مطلوب رسیدند.

تعهد، ایمان، عدالت خواهی مبتنی بر اخلاق مهم ترین ویژگی خبرنگاران است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار گفت: خبرنگاران پیشران جبهه آگاهی، چشمان بینا و زبان گویا مردم هستند و تعهد، ایمان، عدالت خواهی مبتنی بر اخلاق و روشنگری از خصوصیات خبرنگار ممتاز است.

وی خاطرنشان کرد: شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی افتخار ایران اسلامی و استان لرستان با مجاهدت خود در ۱۷ مرداد ۱۳۷۷ به همراه جمعی از کارکنان کنسولگری ایران در افغانستان به شهادت رسید.

شهید حججی حجت شهیدان مدافعان حرم است

امام جمعه خرم آباد در ادامه با اشاره به سالروز شهادت شهید محسن حججی در 1۸ مرداد و روز مدافعان حرم بیان داشت: شهید حججی حجت شهیدان مدافعان حرم است.

وی در پایان یادآور شد: آمریکا و متحدانش در نظر داشت با محاصره ایران، خاور میانه جدید شکل دهد اما با از خودگذشتگی مدافعان حرم و رشادت شهید سلیمانی منویات پلید آنها نقش برآب شد.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار