کد خبر: 1178139
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰
انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه با ارسال نامه ای به رئیس صداوسیما تاکید کرد: صریحا از شما مطالبه داریم که سلبریتی هایی را به تلویزیون برگردانید که متعهد به قوانین و مقرارت کشور باشند.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) با ارسال نامه ای به رئیس صداوسیما تاکید کرد: پاییز ۱۴۰۱ شاهد آشوب‌هایی بودیم که برخی از سلبریتی‌های دم‌دمی مزاج با نقش‌آفرینی در زمین دشمن، اذهان عموم ملت ایران را مشوش کردند. اخیرا نیز زمزمه‌هایی از روی کار آمدن تعدادی از این هنرمندانی که تکلیفشان با نظام مشخص نشده‌ است، در صداوسیما به گوش می‌رسد. همان‌هایی که در سال گذشته روی آنتن نیامدند و با پست‌های دوپهلو در آتش این آشوب‌ها دمیدند.

در بخش دیگری از نامه با اشاره به حمایت برخی سلبریتی‌ها از اغتشاشگران و تکمیل پازل دشمن در بستر فضای مجازی، تاکید کد: اینها نشان می‌دهند که سال‌هاست رابطه‌شان را با فرهنگ، تاریخ و مردم کشورشان قطع کرده‌اند. رسانه ملی اگر در بازه‌هایی در جذب مخاطب عملکرد ضعیفی داشته، مشکل از محتوای برنامه‌هایش بوده نه کمبود مخاطب‌؛ کما اینکه اخیرا هم حسینیه معلی توانست مخاطب را پای تلویزیون بکشاند و استقبال خوبی هم دربرداشت.

در بخش دیگری تاکید شده است: تبعیت از قانون کشور و حفظ امنیت ملی برای ما مهم‌تر از آن است که بخواهیم با توسل به هر اندیشه‌ای در برنامه‌های تلویزیونی در پی جذب مخاطب برآییم، آن هم کسانی که سوء سابقه درخشانی از آنها حتی در صفحه توییترشان قابل رؤیت است.

انجمن اسلامی مستقل دانشگاه علامه طباطبائی (ره) از سازمان صدا‌و‌سیما خواسته در بازگشت برخی سلبریتی‌ها به رسانه ملی شفاف‌‌سازی کرده و پشیمانی این افراد را رسانه‌ای کند.

در پایان آمده است: چنین افرادی باید متعهد به قوانین و مقرارت کشور ایران شوند. لازم به ذکر است که این اقدامی حداقلی از جانب این سازمان است که باید انجام شود، در غیر این صورت از حضور این اشخاص در رسانهٔ ملی باید جلوگیری شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار