کد خبر: 1179974
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰
رئیس‌جمهور اوکراین پس از سفر به هلند، وارد دانمارک شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین امروز یکشنبه با اتمام سفرش به هلند، وارد دانمارک شد.

بر اساس اعلام شبکه تلویزیونی راشا تودی، ولودیمیر زلنسکی با نخست وزیر، خانواده سلطنتی و دیگر مقامات دانمارک دیدار خواهد کرد.

رئیس جمهور اوکراین در این ارتباط مدعی شد که امیدوار است خبر‌های خوبی برای سربازان اوکراینی به ارمغان بیاورد.

این در حالیست که ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین پیشتر و با هدف ادعایی تقویت نیروی هوایی کشورش به هلند رفته بود.

سخنگوی دولت هلند در این ارتباط به خبرگزاری فرانسه اعلام کره بود که پرواز زلنسکی حوالی ظهر (۱۰:۰۰ به وقت بین المللی) در پایگاه نیروی هوایی در «آیندهوون» به زمین نشست.

ولودیمیر زلنسکی هم در تلگرام خود به زبان انگلیسی نوشته بود: به همراه بانوی اول و تیم وارد هلند شدیم. با «مارک روته» نخست وزیر گفتگو‌های اساسی خواهیم داشت. مسئله اصلی جنگنده‌های F-۱۶ برای اوکراین است تا از مردم در برابر ترور روسیه محافظت کند. ما در حال قوی‌تر شدن هستیم!

اطلس نیوز در هیمن ارتباط گزارش داده بود: بر اساس پست رسمی تلگرامی رئیس جمهور اوکراین، «مارک روته» نخست وزیر هلند، ۴۲ جنگنده اف-۱۶ را به اوکراین وعده داده است!

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، از سوی دیگر، «مارک روته» نخست وزیر هلند با اعلام اینکه نمی‌تواند مشخص کند که این کشور چه تعداد جنگنده F-۱۶ به اوکراین ارائه خواهد کرد، تأکید کرده بود که آمستردام تنها ۴۲ جنگنده در اختیار دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار