کد خبر: 1180434
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۰
مدیرکل سازمان بهزیستی استان لرستان:
عمودی زاده با بیان اینکه تذکر لسانی بار منفی دارد، گفت: برای اینکه در این حوزه مقاومتی نباشد، در این سازمان در حوزه امربه معروف و نهی از منکر مشاوره لسانی جایگزین تذکر لسانی شده است.

به گزارش جوان از لرستان، همایون عمودی زاده، در برگزاری کارگاه آموزشی امر به معروف و نهی از منکر ویژه کارکنان شاغل در ادارات، سازمان ها، نهادها و بانک ها اظهارداشت: امربه معروف و نهی از منکر وظیفه ای همگانی است.

مدیرکل سازمان بهزیستی استان لرستان با اشاره به برنامه های این سازمان در حوزه امربه معروف و نهی از منکر افزود: هدف ما اجرای برنامه هایی ویژه آحاد مردم به ویژه جامعه هدف سازمان بهزیستی است.

وی مهم ترین مشکل پیش روی فرهنگ را عدم اعتبار و بودجه عنوان کرد و گفت: در سازمان بهزیستی خوشبختانه با درایت همکاران در حوزه پشتیبانی در این زمینه مشکلی وجود ندارد.

عمودی زاده با بیان اینکه در راستای ترویج و اجرای امربه معروف و نهی از منکر به جای تذکر لسانی ما مشاوره لسانی را جایگزین کرده ایم، عنوان کرد: کلمه تذکر بار منفی دارد و در سازمان بهزیستی با این کلمه موافق نیستیم.

وی با بیان اینکه رسالت بهزیستی بهتر زیستن برای آحاد جامعه است، خاطرنشان کرد: ما در تلاش هستیم با اجرای برنامه های مؤثر فرهنگی راه و روش بهتر زیستن را به آحاد جامعه آموزش دهیم و جامعه هدف ما به عنوان الگویی برای آحاد جامعه باشن.

مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان یادآور شد: این سازمان در لرستان در حوزه فرهنگی و پیشگیری مسائل مختلف همچون احیای فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر، اعتیاد، طلاق و در رتبه عالی شناخته شده است.

وی به بحث آسیب شناسی و ریشه یابی مسائل و مشکلات فرهنگی پرداخت و گفت: آسیب ها در مناطق مختلف کم برخوردار، پرخطر، مناطق مرکزی و حاشیه نشین ریشه یابی شده اند و برای مقابله با آسیب ها در تلاش هستیم.

عمودی زاده بیان کرد: شورای فرهنگی سازمان بهزیستی هیچ ممانعتی برای حضور همکاران وجود ندارد و اعلام آمادگی برای همکاری با نهادهای مختلف را در راستای تقویت برنامه های فرهنگی می نماید.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار