کد خبر: 1184479
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۷
حشد شعبی تاکید کرد که حضور نیرو‌های خود در استان دیالی را افزایش خواهد داد و این نیرو‌ها در ۳ دریاچه این استان حضور خواهند داشت.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از مهر، حشد شعبی عراق از افزایش حضور نیرو‌های خود در استان دیالی و حضور این نیرو‌ها در ۳ دریاچه این استان خبر داد.

در همین راستا، محمد التمیمی، از فرماندهان حشد شعبی عراق در گفتگو با المعلومه اعلام کرد: فرماندهی محور دیالی توجه ویژه‌ای به نیرو‌های آبی حشد شعبی جهت دستیابی به اهدافی مهم در برنامه امنیتی استان دیالی دارد.

التمیمی در ادامه با اشاره به نقش نیرو‌های آبی حشد شعبی در مبارزه با داعش افزود: نیرو‌های آبی حشد شعبی بیش از ۶ سال پیاپی به شکل کارآمد در قطع مسیر‌های ارسال تجهیزات و امداد گروهک تروریستی داعش در دریاچه حمرین مشارکت داشته‌اند.

وی در ادامه افزود: فرماندهی محور دیالی توان نیرو‌های آبی را گسترش داده است. بدین ترتیب نیرو‌های آبی حشد شعبی در راستای راهبرد تامین امنیت دریاچه‌ها در برابر هرگونه شکاف امنیتی، در دریاچه العظیم نیز حضور خواهند داشت؛ زیرا تامین امنیت این دریاچه هدف راهبردی مهمی به شمار می‌آید.

این فرمانده نظامی با اشاره به توانمندی‌های نیرو‌های آبی حشد شعبی گفت: نیرو‌های آبی حشد شعبی توانایی‌های بالا و مهارت‌های بسیاری در تامین امنیت دریاچه‌ها دارند.

وی در ادامه افزود: نیرو‌های آبی حشد شعبی در سال‌های گذشته نبرد‌های سنگینی را با گروه تروریستی داعش به انجام رسانده‌اند و موفق شده‌اند با وجود جغرافیای دشوار منطقه، به حضور این گروه تروریستی در دریاچه حمرین پایان دهند.

گفتنی است نیرو‌های آبی حشد شعبی، چندین سال است که نقش مهمی در افزایش امنیت دریاچه‌ها ازجمله دریاچه حمرین داشته‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار