کد خبر: 1185114
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱
بزرگترین محموله تجهیزات و سلاح‌های سرد برای بکارگیری در اغتشاشات حاوی باتوم، شوکر و انواع سلاح‌های گرم در منطقه شمال‌غرب کشور توسط قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) سپاه کشف و ضبط شد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، بزرگترین محموله تجهیزات و سلاح‌های سرد ویژه آشوب و اغتشاشات در مرزهای شمال‌غرب کشور کشف و ضبط شد.

سردار پورجمشیدیان فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور در این‌باره توضیح داد این محموله شامل بیش از 18000 باتوم، قریب به 53000 انواع شوکر برقی و بیش از 54000 انواع چاقوهای ضامن‌دار است که این اقلام از تجهیزات و سلاح‌های بسیار خطرناکی است که می‌تواند در اغتشاشات مورد استفاده قرار بگیرد.

وی افزود: این اقدام با هماهنگی وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و هم‌چنین اطلاعات مرزبانی و انتظامی صورت گرفت و این دستگاه‌ها اشراف مقتدرانه‌ای در همه مناطق کشور خصوصاً منطقه قرارگاه حمزه شمال‌غرب و غرب کشور ایجاد کردند.

فرمانده قرارگاه حمزه تصریح کرد: با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، قاطعانه برخورد خواهد شد؛ امنیت مردم، مرزها و شهرهای مرزی خط قرمز جمهوری اسلامی است.

بر اساس این گزارش، این محموله‌ ویژه آشوب، بزرگ‌ترین محموله کشف شده در سال اخیر بوده که ارزش آن بیش از 100 میلیارد تومان است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر