کد خبر: 1188948
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶
رسانه‌های تروریستی اپوزیسیون که تا دیروز فراخوان می‌دادند، بعد از اینکه کسی از این فراخوان‌ها حمایت نکرد، از تجزیه ایران سخن می‌گویند!

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس،  بعد از ناکامی در اغتشاشات سال گذشته و برآورده نشدن خواسته‌های اپوزیسیون در براندازی، اپوزیسیون خود را برای سالگرد مهسا امینی آماده می‌کند و تصور می‌کرد که مردم با فراخوان‌های آنها به خیابان‌ها خواهند آمد. روز فراخوان رسید ولی برخلاف انتظار اپوزیسیون، کسی در محل‌های فراخوان حاضر نشد. رسانه‌های معاند بعد از این اتفاق شروع به اعتراف تلخ کردند که نشان از شکست سنگین آنها بود.

رسانه‌های معاند پس از شکست‌های پی‌در‌پی در راه‌اندازی اغتشاش در ایران، این بار پا را فراتر گذاشته‌اند و علنا از تجزیه ایران و جنگ با ایران می‌گویند. کارشناسان شبکه تروریستی اینترنشنال با وقاحت تمام از آمریکا و کشورهای غربی می‌خواهند که به ایران حمله نظامی انجام دهند.
 

یکی از اپوزیسیون به نام حسن اعتمادی به صراحت می‌گوید: «سلطنت طلبان دست به دامن آمریکا و اسرائیل به دنبال تحریم مطلق اقتصادی و مالی ایران هستند؛ آنها می‌خواهند هر بلایی به سر مردم ایران می‌خواهد بیاید حتی اگر حمله نظامی باشد، تا آنها بتوانند نظام پادشاهی را به ایران برگردانند.»
 
بی‌بی‌سی فارسی رسما  نقاب را از چهره خود برداشته است و رسما از تجزیه ایران می‌گوید! کارشناس BBC می‌گوید: «مواضع رسمی شبکه دولتی انگلستان درباره تجزیه خاک ایران: آیا می‌توان ایران را میهن نامید؟ به یُمن حرکت "زن، زندگی، آزادی" می‌توان این بحث‌ها را مطرح کرد؛ ایران در کردستان اشغالگر است! تمامیت ارضی ایران هیچ تقدسی ندارد؛ تمام بحث جنبش ملی در کردستان اساسا همین است!»
 رسانه منوتو از مردم می‌خواهد سلاح به دست بگیرند و با دولت و حاکمیت ایران مقابله کنند. این سخنان تروریستی را در هیچ رسانه‌ای در جهان پیدا نمی‌کنید جز رسانه‌های تروریستی فارسی زبانبی‌بی‌سی فارسی رفتار مشابه‌ای با منوتو داشته و کارشناس ضد ایرانی مردم را به جنگ مسلحانه دعوت می‌کند: «به زور باید در ایران انقلاب صورت بگیرد آن هم از طریق مبارزه مسلحانه، انزوای بین‌المللی و تحریم حکومت، البته به این امید که ایران لیبی نشود!»
 
نمونه‌هایی که بی‌بی‌سی مستقیما از جنگ مسلحانه، تجزیه ایران و حمله به ایران سخن می‌گوید، بسیار است، نمونه دیگر، لفاظی کارشناس تجزیه‌طلب بی‌بی‌سی است که ملیت و تمامیت ارضی ایران را زیر سوال می‌برد.
 البته تغییر موضع این بنگاه‌های تروریستی بعد از شکست‌های پی در پی در اغتشاشات چیز عجیبی نیست، زیرا این رسانه‌ها برای ناآرامی در ایران هزینه‌های سرسام‌آوری بر دست غرب گذاشته‌اند و امروز در اوج عصبانیت سخن از پیروزی ماموریت غیرممکن می‌گویند. دلیل متقنی که باعث شد این رسانه‌ها پرده را کنار بزنند و با صراحت تمام علیه مردم ایران جبهه بگیرند، عدم همراهی مردم با فراخوان‌های این رسانه‌ها بوده و این رسانه‌ها این روزها کلکسیونی از شکست در کارنامه خود دارند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار