کد خبر: 1188980
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۷
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب:
حجت الاسلام حاجی صادقی با بیان اینکه دشمن باانحراف عملی به دنبال انحراف اعتقادی و رفتاری است، گفت: با بصیرت افزایی که مصداق جهاد تبیین است جلوی این انحراف گرفته شود.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، پیش از ظهر امروز در کنگره شهدای فضیلت (اجلاسیه 58 شهید روحانی استان) با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه 6555 شهید استان لرستان گفت: روحانیت و طلاب در دوران دفاع مقدس نقش آفرین بودند و امروز نیز در ادامه راه انقلاب رسالت خطیری بردوش دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب جهاد تبیین را رسالت مهم روحانیت خواند و افزود: دشمنان می خواهند سرمایه انقلاب، هویت و ایمان انقلاب را از بین ببرند و در این راستا باید بصیرت افزایی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه دشمن می خواهد جلوی موتور حرکت انقلاب را بگیرد، خاطرنشان کرد: دشمن نی خواهد با ایجاد فساد، رواج بی حجابی و بدحجابی آرام آرام با این انحراف عملی، انحراف علمی و اعتقادی ایجاد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی تأکید کرد: باید مردم را نسبت به توطئه های دشمن آگاه ساخت و حمله های دشمن در جبهه جنگ نرم را برای مردم بیان کرد، به مردم هشدار بدهیم که دشمن می خواهد با انحراف عملی و رفتاری ما را گرفتار انحراف کند.

وی با بیان اینکه از مصداق های دیگر جهاد تبیین نقش آفرینی است، ادامه داد: اینکه مجموعه ای معتقد به ولایت و سرباز ولایت در دولت کنونی فعالیت می کند، برای دشمن سنگین تمام می شود و دشمنان می خواهند مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد کنند.  

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی بیان کرد: باید مردم را نسبت به این توطئه دشمن آگاه ساخت و غفلت زدایی در جامعه ایجاد شود که لازم است روحانیت نقش آفرینی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به مساله مهم انتخابات، بیان کرد: انتخابات صحنه جنگ و درگیری با استکبار و مقابله با دشمن است.

وی گفت: هر چند که در جامعه تبعیض، مشکلات و نا عدالتی هایی وجود دارد اما راه مقابله با آن قهر نیست، بلکه  راهش حضور مقتدرانه و ایستادگی است، باید تلاش شود در عرصه های مختلف علمی، نظامی، اطلاعاتی و دیگر عرصه ها قوی شد، باید قوی بود تا زنده ماند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه حوزه ها ‌وروحانیت ما در جامعه سختی های زیادی می کشند، اظهارکرد: با وجود همه سختی هایی که روحانیت می کشد اما باید در صحنه بمانیم و ایستادگی کنیم.

وی با بیان اینکه لباس روحانیت لباس دین است و این لباس را از امام حسین(ع) به ارث داریم، گفت: روحانیت در روشنگری، هجرت، گروه جهادی و تبلیغی سنگرنشین خط مقدم پاسداری از انقلاب و روحانیت است و باید امت را سنگر نشین در این خط مقدم حفظ کنیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار