کد خبر: 1189997
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
ارتش رژیم صهیونیستی ضمن اعلام آغاز روند تخلیه شهرک‌نشینان مجاور غزه در سرزمین‌های اشغالی، اذعان کرد: روزهای سختی در پیش داریم.

ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز، یکشنبه ۸ اکتبر، ضمن پیش‌بینی روزهای سخت از آغاز روند تخلیه شهرک‌نشینان منطقه غزه در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، طبق گزارش خبرگزاری آناتولی و به نقل از شبکه صهیونیستی کان، ارتش رژیم اشغالگر مدعی بازپس‌گیری برخی از مناطقی شده که به دست نیروهای مقاومت فلسطین افتاده بودند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه اذعان می‌کند: درگیری در شهرک بئری همچنان ادامه دارد؛ ما تخلیه ساکنان نوار غزه را آغاز کرده‌ایم و روزهای سختی در پیش داریم.

جنبش مقاومت اسلامی حماس، صبح روز گذشته، شنبه ۷ اکتبر اراضی اشغالی از جمله تل‌آویو، اشدود و عسقلان را با صدها موشک و راکت هدف حمله قرار داد. همزمان با این حمله، نیروهای حماس به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه نفوذ کردند و چند نظامی صهیونیست را اسیر کردند و مناطقی را تحت کنترل خود درآوردند.

طبق آخرین آمار و براساس گزارش وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی، بیش از ۳۰۰ صهیونیست در این درگیری‌ها کشته شده‌اند؛ تعداد مجروحان این حمله هم به ۱۸۶۴ اسرائیلی رسیده که وضعیت ۱۹ نفر آن‌ها وخیم، ۳۲۶ نفر خطرناک و ۳۵۹ نفر دیگر هم در وضعیت متوسط ​​گزارش شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار