کد خبر: 1190789
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱
یک رسانه اقتصادی عبری زبان در چهارمین روز از عملیات طوفان الاقصی پرسید، در سایه رسوایی فروپاشی و ضعف ما چه کسی دیگر تمایل به خرید سلاح از ما خواهد کرد؟
 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از تسنیم، روزنامه اقتصادی دمارکر در گزارشی که به عملکرد برخی از وزرای کابینه نتانیاهو از جمله انتصاب یک بانو که هیچ اطلاعی از مسایل اطلاعاتی و امنیتی ندارد به وزارت اطلاعات رژیم صهیونیستی، پرسید، واقعا چه کسی دیگر رغبتی به خرید سلاح از طرفی دارد که ارتش آن عریان در انظار ظاهر شده است؟

نویسنده این یادداشت معتقد است، اولین مشکلی که از امروز با آن مواجه هستیم آن است که چه کسی را می‌توان پیدا کرد که از این به بعد حاضر به زندگی در اطراف نوار غزه باشد.

نویسنده بر این باور با توجه به وحشت صهیونیست‌ها در بازگشت و سکونت در اطراف نوار غزه حتی با امتیازات اقتصادی ویژه امر دشواری به نظر می رسد و از اینرو می‌توان گفت حماس به هدف خود یعنی زدودن شهرک‌های اطراف غزه دست یافته است.

حجای عامیت که این یادداشت را به رشته تحریر در آورده اعتراف می‌کند، وقتی که نگاهی به شرح وظایف وزارت اطلاعات اسرائیل که در صفحه آن در شبکه اینترنت منتشر شده می‌اندازیم، خواهیم دید که این وزارتخانه قرار است اقدام به توسعه و تولید داده‌های اطلاعاتی بپردازد، اطلاعاتی پردازش شده که قرار است به وزارتخانه‌های مختلف برای آمادگی هر چه بهتر برای مقابله با مسایل و حوادث و کمک تقویت تاب آوری سراسری آنها سهیم بوده و این وزارتخانه‌ها از این طریق بتوانند به بهترین شکل ممکن با این مسایل تعامل داشته باشند.

او تاکید می کند، اگر بخواهیم به آنچه که در این شرح وظایف آمده تکیه کنیم باید اعلام کنیم که این وزارت که ریاست آن را خانم گئیلا گملئیل به عهده دارد یکی از متهمان ردیف اول فاجعه‌ای که ما 7 اکتبر با آن مواجه شدیم محسوب می‌شود، اما با کمی کنکاش و بررسی به این نتیجه می‌رسیم که این فرد اصولا برای پر کردن یک خلا در یارکشی‌های حزبی ائتلاف حاکم به این وزارت ارسال شده و هیچ کسی از او توقع انجام چنین وظایفی را نداشته و تاکنون هم کسی سئوالی در این رابطه از او انجام نداده است.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار