کد خبر: 1191010
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۹
وزارت بهداشت فلسطین از افزایش شمار شهدای تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی به غیر نظامیان در نوار غزه به یک هزار و ۱۰۰ نفر خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ایرنا، وزارت بهداشت فلسطین عصر امروز اعلام کرد که شمار شهدای تجاوز به نوار غزه تا بدین لحظه به یک هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

به گزارش خبرگزاری سانا، این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که از ابتدای تجاوز به غزه تا کنون پنج هزار و ۳۳۹ نفر نیز مجروح شده‌اند.

«یوسف ابوالریش» معاون وزیر بهداشت فلسطین در نوار غزه در گفتگو با خبرگزاری آناتولی درباره تلفات انسانی حملات رژیم صهیونیستی به غزه گفت که بیشتر جان باختگان و مجروحان حملات را زنان و کودکان تشکیل می‌دهند.

ابوالریش در اینباره اظهار داشت: زنان و کودکان ۶۰ درصد از کسانی که در بمباران‌های اسرائیل علیه نوار غزه هدف قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهند.

معاون وزیر بهداشت فلسطین تصریح کرد که تمام تخت‌های بیمارستان‌ها در غزه پر بوده و دارو و تجهیزات پزشکی نیز رو به اتمام است.

رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد با مقاومت فلسطین غافلگیر شده و شکست مفتضحانه‌ای را طی چند روز گذشته متحمل شده با اقدامی غیر انسانی تمام گذرگاه‌های غزه را بسته تا مقاومت فلسطین را ناگزیر به توقف عملیات دلاورانه «طوفان الاقصی» کند.

پنج روز از آغاز حمله حماس به سرزمین‌های اشغالی با پرتاب حدود ۵ هزار راکت می‌گذرد. طبق آمار‌های اعلام شده، در این مدت بیش از یک هزار اسرائیلی و افزون بر ۹۰۰ فلسطینی کشته و هزاران نفر مجروح شده‌اند.

صهیونیست‌ها با تکیه بر تجهیزات پیشرفته نظامی، خود را دارنده یکی از ارتش‌های قوی دنیا معرفی می‌کنند، اما غافلگیری ارتش و به‌ویژه سازمان‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی که نتوانسته بودند، چنین حمله بزرگی را پیش‌بینی کنند، همه این تصورات را برهم زد؛ حالا اسرائیل با عنوان انتقام و جبران این شکست، حملات هوایی وحشیانه‌ای را علیه ساکنان غزه به راه انداخته و تانک‌ها و نیرو‌های زرهی خود را پشت مرز‌های غزه مستقر کرده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار