کد خبر: 1191709
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
یک شبکه صهیونیستی از داد و فریاد نظامیان ارتش صهیونیستی بر سر نتانیاهو در جریان یک بازدید خبر داد.
به گزارش جوان آنلاین به نقل از فارس، شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی امروز (۲۲ مهر) گزارش داد که در جریان بازدید بنیامین نتانیاهو از نظامیان ذخیره ارتش این رژیم، او در میانه اعتراض شدید آن‌ها مجبور به لغو سخنرانی خود شده است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که برای دیدار با نظامیان این رژیم به تیپ ۶۹۷ در نزدیکی شهر «رحوفوت» در ۳۵ کیلومتری جنوب تل آویو رفته بود، با اعتراض شدید آن‌ها مواجه شد.

شبکه ۱۲ اسرائیل این اتفاق را غیر عادی توصیف کرد و گفت که نتانیاهو در میانه داد و فریاد نظامیان ذخیره، مجبور شد تا با تعداد اندکی از آن‌ها به طور جداگانه دیدار کرده و برایشان سخنرانی کوتاهی بکند؛ او سپس عکس یادگاری خود را گرفت و از پادگان خارج شد.

نتانیاهو روز گذشته همچنین با نظامیان صهیونیستی در نزدیکی غزه نیز دیدار کرد و در جمع آن‌ها مدعی شد: «آیا آماده هستید؟ مرحله بعدی در راه است».

فریاد نظامیان ذخیره ارتش اشغالگر بر سر نتانیاهو، در حالی است که روز گذشته نیز دهها نفر از خانواده‌های اسرای صهیونیستیِ نزد حماس، مقابل وزارت جنگ این رژیم تجمع کرده و خواستار کناره‌گیری نتانیاهو و آزادی اسرا شدند.

به اذعان مقامات رژیم اسرائیل، بالغ بر ۲۰۰ صهیونیست در اسارت رزمندگان مقاومت به سر می‌برند و غافلگیری تمامی نهادهای امنیتی و نظامی این رژیم در جریان عملیات طوفان الاقصی در تاریخ ۱۵ مهر، به یک آبروریزی تاریخی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است. در جریان این عملیات تاکنون ۱۵۰۰ صهیونیست به هلاکت رسیده و ۳۸۰۰ نفر دیگر زخمی شده‌اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار