کد خبر: 1192549
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷
شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان طی اطلاعیه ای اعلام کزد؛
تجمع مردمی در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار مردم فلسطین در خرم آباد برگزار می شود.

به گزارش جوان از لرستان، در پی اوج گرفتن جنایات رژیم جلاد صهیونیستی و قتل عام مردم بی دفاع فلسطین به ویژه حمله وحشیانه و بی سابقه به بیمارستان المعمدانی غزه، خشم و انزجار ملت های جهان از این جرثومه فساد رو به افزایش است و بی گمان سکوت هیچ انسان آزاده ای در برابر این حجم از شقاوت و خونریزی جایز نیست.

امروز موج خشم و نفرت از اسراییل غاصب از مرزهای جهان اسلام فراتر رفته و حتی مردم کشورهایی که حامی و پشتیبان این رژیم منحوس هستند نیز با برگزاری تجمع و راهپیمایی بیزاری خود را از آنان و سیاست های خباثت آلودشان اعلام می کنند.

به همین منظور و در پی درخواست های مکرر گروه ها، تشکل ها و عموم مردم شهرستان خرم‌آباد مبنی بر برگزاری تجمع اعتراضی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، به اطلاع می رساند: اجتماع بزرگ مردم این شهرستان عصر امروز چهارشنبه ۲۶مهرماه راس ساعت ۱۶ در مقابل قلعه فلک الافلاک برگزار می شود.

شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی استان لرستان از عموم مردم متدین و انقلابی استان دعوت می نماید با حضور یکپارچه در این تجمع بزرگ خشم و انزجار خود از این اقدامات رذیلانه را ابراز نموده و همراه با دیگر ملت ها حمایت خود از مردم بی دفاع فلسطین را اعلام نمایند.

برچسب ها: بیانیه ، تجمع ، فلسطین
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار