کد خبر: 1195031
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
ارتش رژیم صهیونیستی:
سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نیرو‌های حماس در حال حاضر ۲۳۹ اسیر را در نوار غزه در اختیار دارند.

جوان آنلاین: ارتش رژیم صهیونیستی اواخر شب گذشته (یکشنبه) اعلام کرد که جنبش حماس، 239 نفر اسیر در نوار غزه در اختیار دارد.

به گزارش فارس، بنا بر گزارش خبرگزاری آناتولی ترکیه، «دانیل هاگاری» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یک کنفرانس خبری که از «رادیو ارتش اسرائیل» پخس می‌شد گفت که خانواده‌های ۲۳۹ اسیری که در غزه در اختیار حماس هستند، در جریان قرار گرفته‌اند که خویشاوندانشان در دست حماس بازداشت هستند.

وی ادامه داد که یکسری امدادگران خارجی نیز در بین بازداشتی‌های حماس هستند و مقام‌های رژیم صهیونیستی ۴۰ فردی که قبلاً بعنوان ناپدیدشدگان معرفی شده بودند را نیز شناسایی کردند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه زبان تهدید اختیار کرد و متعهد شد که «یحیی سینوار» را تا زمان رسیدن به او، تعقیب خواهند کرد.

هاگاری در خصوص احتمال حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه گفت:‌«ما به گسترش عملیات زمینی به شیوه‌ای تدریجی ادامه می دهیم و نهایت تلاش خود را برای تضمین ایمنی نیروهایمان به کار خواهیم گرفت».

وی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی دهها تن از نیروهای مقاومت فلسطینی از جمله رهبراندر سطح تاکتیکی حماس را روز گذشته به شهادت رسانده‌اند.

جنایات صهیونیست‌ها علیه مردم فلسطین در نوار غزه در حالی گسترش می‌یابد که صندوق بین المللی حمایت از کودکان سازمان ملل با اشاره به بحران غزه تاکید کرد که وضعیت کودکان غزه وحشتناک و آمار کشته شدگان کودک فاجعه است. (جزئیات بیشتر)

بنابر آمارهای وزارت بهداشت فلسطین، شمار شهدای غزه در حملات رژیم صهیونیستی بیش از ۸ هزار نفر است که بسیاری از آنها زن و کودک هستند. طبق برخی آمارها، تا کنون بیش از ۳۰۰۰ نفر کودک به دست رژیم صهیونیستی کشته شده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار