کد خبر: 1195050
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹
اجتماع یهودیان تهران در کنیسه یوسف آباد در محکومیت کشتار مسلمانان بی‌گناه فلسطین آغاز شد.

جوان آنلاین: اجتماع یهودیان تهران در کنیسه یوسف آباد تهران راس ساعت ۹ صبح امروز دوشنبه هشتم آبان ماه آغاز شد. این تجمع در محکومیت جنایات و نسل کشی رژیم صهیونیستی در غزه و حمایت از مردم مظلوم فلسطین برگزار شده است.

به گزارش فارس، هم زمان با این تجمع یهودیان تهران، در شیراز، اصفهان، یزد، کرمانشاه و کردستان نیز تجمع در حال برگزاری است.

تجمع کنندگان کنیسه یوسف آباد تهران برای حمایت مسلمانان بی‌گناه فلسطین توسط رژیم دیو سیرت صهیونیستی، اعتراض خود را با بنرها و پلاکاردهایی که در دست داشتند، اعلام کردند.

«ما جامعه کلیمیان ایران ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی‌ علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، همدردی‌ خود را با آنان اعلام فرموده و از جامعه جهانی درخواست کمک به آنان را داریم، حساب یهودیت از صهیونیست جداست. امام خمینی (ره)» ، «ما هرگونه کشتار کودکان، زنان و افراد بی دفاع را محکوم می کنیم»، «ما جامعه کلیمیان ضمن محکومیت شدید جنایات رژیم غاصب صهیونیستی علیه مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین، هم دردی خود را با آنان اعلام نموده و از جامعه جهانی درخواست کمک به آنان را داریم».

*در روز سه‌شنبه ۲۵ مهرماه رژیم جنایتکار صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را بمباران کرد و بیش از هزار کودک و زن مظلوم را به شهادت رساند. اسرائیل ظالم در حمله‌ای دیگر یکی از ساختمان‌های کلیسای ارتدوکس این شهر را مورد هدف و بمباران قرار داد و در جریان این حمله شماری از زنان و کودکان که در این کلیسا پناه گرفته بودند، شهید و زخمی شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار