کد خبر: 1195436
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۸
رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور و هیات دولت سیزدهم در چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری، ۱۲ طرح بهداشتی و درمانی با اعتباری بیش از هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

جوان آنلاین: دکتر فریدون عبدالملکی رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: شروع اجرای این پروژه‌ها از شهریور سال ۱۴۰۱ و تعدادی نیز از ابتدای سال جاری بود.

به گزارش ایرنا، رییس دانشگاه علوم پزشکی کردستان ادامه داد: در این سفر در شهرستان سنندج خانه‌های بهداشت ویسر و تودار روته، پایگاه سلامت شهری غیر ضمیمه فرجه، راه اﻧﺪازی آﻧژﯾﻮگرافی دوم و ﺑﺨﺶ ﺗﻮﻣﻮﺗﺮاپی ﺑﯿﻤﺎرﺳﺘﺎن ﺗﻮﺣﯿﺪ و آزمایشگاه مرکزی ﺳﻼﻣﺖ بهره برداری می‌شود.

وی افزود: در قروه ﻣﺮکز ﺟﺎﻣﻊ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻬﺮی ﺷﻤﺎره ۴، ﺧﺎﻧﻪ ﺑﻬﺪاﺷﺖ روﺳﺘﺎی اﻟﻠﻬﯿﺎری، ﺗﻮﺳﻌﻪ اﺗﺎق ﻋﻤﻞ (ﺧﯿﺮﯾﻦ و دانشگاه) و نصب دستگاه MRI بیمارﺳﺘﺎن ﺷﻬﯿﺪ ﺑﻬﺸتی، در بیجار ﻣﺮکز ﺟﺎﻣﻊ ﺳﻼﻣﺖ ﺷﻬﺮی ﺷﻤﺎره ۴ و در سروآباد خانه بهداشت روستای دزلی از جمله طرح‌هایی است که ارائه خدمات خود را به مردم آغاز خواهد کرد.

عبدالملکی گفت: برای ساخت این پروژه‌ها ۴۹۶ میلیارد ریال و برای تجهیز آن هزار و ۴۰۴ میلیارد ریال و در مجموع هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در دور نخست سفر خود ۱۷ تیرماه سال ۱۴۰۱ به استان کردستان سفر کرد، رییس جمهور قرار است در دور دوم سفر‌های استانی روز‌های پنجشنبه و جمعه این هفته یعنی ۱۱ و ۱۲ آبان مهمان مردم کردستان باشد.

رییس جمهور پاییز سال گذشته نیز در سفر دیگری برای افتتاح پروژه انتقال آب سد آزاد به سنندج به این شهر سفر کرده بود و سفر روز پنجشنبه سومین سفر وی در کمتر از ۱۸ ماه محسوب می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار