کد خبر: 1195645
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۹
محمد دهقان در حاشیه هیأت دولت با تاکید بر تمام نشدن موضوع غزه حتی پس از آتش‌بس گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در کشور ما فعال هستند تا بتوانند امضای چند میلیونی جمع کنند تا در ضمن ارائه به دیوان بین المللی، رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود و فشار جهانی علیه آن بوجود بیاید.

جوان آنلاین: محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور صبح امروز در حاشیه هیأت دولت در جمع خبرنگاران، با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی علیه کودکان و مردم مظلوم غزه و فلسطین گفت: بارها گفته شده اسرائیل تمام جنایات بین المللی را که در دیوان کیفری بین المللی ذکر شده، مرتکب شده است و دیوان کیفری بین المللی از سال 2018 که فلسطین از رژیم صهیونیستی شکایت کرده تا به امروز به بهانه‌های واهی از جمله این که پول تحقیق برای این موضوع را نداریم، برای محکوم کردن سران رژیم صهیونیستی کوتاهی کرده است.

به گزارش فارس، وی در ادامه گفت: با توجه به جنایات گسترده‌ای که رژیم صهیونیستی در غزه انجام داده و همه قوانین بین المللی را یرپا گذاشته جا دارد که بین المللی دادگستری که وابسته به سازمان ملل است، وارد این موضوع بشود و اسرائیل را محکوم کند و در مقابل آن‌ها بایستند.

دهقان تصریح کرد: موضوع جنگ غزه و موضوع حقوقی حتی اگر آتش بس صورت بگیرد تمام نخواهد شد و ما دیگر نهادهای حقوقی پیگیر احقاق حق مردم فلسطین هستیم.

وی در پایان گفت: سازمان‌های مردم‌نهاد در کشور ما فعال هستند تا بتوانند امضای چند میلیونی جمع کنند تا در ضمن ارائه به دیوان بین المللی، رژیم صهیونیستی به عنوان جنایتکار جنگی محاکمه شود و فشار جهانی علیه آن بوجود بیاید.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار