کد خبر: 1197472
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
شب شکست نامداران در لیگ اروپا
هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال اروپا پنج‌شنبه شب با انجام هفت مسابقه برگزار شد که شکست تیم‌های لیورپول و آ. اس رم مقابل حریفان از نتایج جالب توجه آن بود
حامد قهرمانی

جوان آنلاین: هفته چهارم رقابت‌های لیگ فوتبال اروپا پنج‌شنبه شب با انجام هفت مسابقه برگزار شد که شکست تیم‌های لیورپول و آ. اس رم مقابل حریفان از نتایج جالب توجه آن بود. در یکی از مهم‌ترین دیدارها، لیورپول تیم مدعی انگلیسی در خانه تولوز به میدان رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. قرمز‌های آنفیلد در این بازی بازگشت خوبی برای تساوی داشتند که در ثانیه‌های پایانی گل سوم این تیم توسط وار رد شد. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول بعد از قبول این شکست با انتقاد از عملکرد شاگردانش گفت: «ما به اندازه کافی تهاجمی نبودیم. آن‌ها در تمام نبرد‌ها پیروز شدند. خیلی راحت توپ‌ها را از دست می‌دادیم. ما می‌توانستیم موقعیت‌های بیشتری خلق کنیم و باید همین کار را می‌کردیم. شما نمی‌توانید سه گل دریافت کنید و توقع داشته باشید بازی را ببرید. آن‌ها سخت جنگیدند و مستحق پیروزی بودند. بازی امشب تیم را دوست نداشتم. نکات مثبتی داشت، اما نمی‌خواهم فقط به آنان بچسبم. در دفاع خوب نبودیم و وقتی در دفاع عملکرد خوبی ندارید نباید برد بخواهید. اگر در چالش‌های دفاعی پیروز نشویم، نمی‌توانیم تیم خوبی باشیم.»
در دیگر بازی حساس آ. اس رم با نتیجه ۲ بر صفر مقابل میزبان خود اسلاویا پراگ شکست خورد تا فریاد اعتراض خوزه مورینیو بلند شود، به‌گونه‌ای که حتی بیرون از رختکن هم صدای او شنیده می‌شد. مورینیو بعد از بازی گفت: «امشب هیچ چیز نداشتیم. نتیجه کاملاً درست بود. اسلاویا مستحق برد بود. اینقدر بد بودیم که مجبور شدم در رختکن با بازیکنان صحبت کنم، کاری که تا حالا هرگز انجام نداده بودم. فقط یک چیز بازی امشب را دوست داشتم، به شما می‌گویم؛ ادواردو بووه. او یک بچه ۲۰ ساله است و عالی بازی کرد، اما یک پسر برای بردن در یک مسابقه کافی نیست. همه ما مستحق شکست امشب هستیم به جز او. این بازی کاملاً افتضاح و ضعیف بود، وقتی شرایط اینطور می‌شود، شما فقط باید این مسابقه را رها و روی بازی بعدی تمرکز کنید.»
آژاکس هلند دیگر تیم مدعی این مسابقات هم مانند لیورپول و رم شکست خورد. آژاکس با دو گل مغلوب میهمان خود برایتون شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار