کد خبر: 1198548
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۶
رسانه‌های صهیونیستی بامداد چهارشنبه ضمن اشاره به موافقت تل‌آویو برای ورود ۲۴ هزار لیتر سوخت برای استفاده کامیون‌های سازمان ملل در غزه، جزئیاتی درباره گام اول مبادله اسرا منتشر کردند.

جوان آنلاین: در بحبوحه انتشار اخبار و اظهارات ضد و نقیض درباره پیشرفت در مذاکرات غیرمستقیم بین رژیم موقت صهیونیستی و مقاومت فلسطین برای مبادله اسرا، یک مقام تل‌آویو از نزدیک‌شدن به توافق خبر داد.

به گزارش فارس، یک منبع ارشد رژیم تروریست صهیونیستی بامداد چهارشنبه گفت: «در توافق مبادله گروگان‌ها پیشرفت‌هایی حاصل شده و ممکن است طی ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده اجرا شود».

این مقام صهیونیست که نامش فاش نشد به شبکه «اِی‌بی‌سی» توضیح داد: «کابینه جنگ اسرائیل عصر چهارشنبه جلسه‌ای را برای بحث در مورد توافق مبادله گروگان‌ها برگزار می‌کند».

خبرگزاری «رویترز» نیز به نقل از یک منبع امدادی نوشت: «اسرائیل موافقت کرده که ۲۴ هزار لیتر سوخت برای کامیون‌های مورد استفاده در عملیات سازمان ملل در نوار غزه وارد شود».

رسانه‌های صهیونیستی ضمن اشاره به میانجی‌گری قطر و آمریکا برای حصول توافق مبادله اسرا، گزارش دادند: «اولین گام این توافق شامل آن است که اسرائیل کودکان زندانی فلسطینی را در ازای کودکان صهیونیست که توسط حماس نگهداری می‌شوند، آزاد کند».

پیش از این نیز «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا شامگاه سه‌شنبه گفته بود که معتقد است گروگان‌ها در نوار غزه آزاد می‌شوند اما وارد جزئیات این موضوع نمی‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار