کد خبر: 1200609
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۸
 آئین تجلیل از قهرمانان و نخبگان ورزشی اسلامشهر با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در سالن همایش فرمانداری شهرستان برگزار شد.
محمدرضاعباسی

در این مراسم که مهدی شریفیان نماینده مجلس شورای اسلامی و علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز حضور داشتند حسین حبیبی در سخنانی اظهار داشت: اسلامشهر به خاطر برخورداری از ورزشکاران و مدال آوران نامی و پرافتخار به دیار قهرمانان ورزشی شناخته می شود.

وی تصریح کرد: قهرمانان ورزشی و سایر جوانان نخبه شهرستان در حوزه های علمی، فرهنگی، هنری و... با برخورداری از کمترین امکانات و در سایه تلاش و همت خود به‌موفقیت رسیدند و کمک خاصی از سوی دستگاههای ذیربط از آنها نشده است.

فرماندار اسلامشهر با اشاره به برگزاری جلسه تخصصی در خصوص پروژه های نیمه‌تمام و کمبودهای زیر ساختی حوزه ورزش و نشستی با حضور مسئولان هیاتهای ورزشی با حضور وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: رفع این کاستی های و مشکلات نیازمند حمایت ویژه وزارت ورزش است و امیدواریم سفر وزیر ورزش به نقطه عطفی در ورزش اسلامشهر تبدیل شود.

گفتنی است حاضرین در این‌مراسم از جمله وزیر ورزش، فرماندار اسلامشهر و نماینده مجلس شورای اسلامی طومار محکومیت جنایت های رژیم کودک کش صهیونیستی را امضا و از کودکان و مردم‌مظلوم غزه اعلام حمایت کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار