کد خبر: 1203429
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۰
گفتمان دولت به سمت جهاد تبیین و روایت دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها سوق پیدا کرده و با ابلاغ طرح‌ها و برگزاری اردو‌های مختلف درصدد آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با دستاورد‌های انقلاب است.

جوان آنلاین: در سال‌های اخیر دستاورد‌های علمی و پیشرفت‌های کشور صرفاً از طریق اخبار یا از زبان مسئولان کشوری برای اقشار مختلف جامعه روایت و تبیین می‌شد و مخاطبان به این شیوه از آخرین دستاورد‌های علمی آگاه می‌شدند. اما امروز در کنار روایت دستاورد‌های علمی کشور در حوزه‌های مختلف و تبیین پیشرفت‌های انقلاب از طریق اخبار و سخنرانی، حضور فیزیکی مخاطبان در کنار دستاوردها، بیش از پیش به روشنگری و تبیین حقایق در جامعه کمک خواهد کرد.

گفتمان دولت به سمت جهاد تبیین و روایت دستاورد‌ها و پیشرفت‌ها سوق پیدا کرده و با ابلاغ طرح‌ها و برگزاری اردو‌های مختلف درصدد آشنایی هرچه بیشتر نسل جوان با دستاورد‌های انقلاب است.
برگزاری اردوی راهیان پیشرفت به پیشنهاد و تأکید رئیس‌جمهوری گامی اثر بخش در زمینه تبیین و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران به نسل جوان است.
به گفته معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان، هدف اصلی از اردوی راهیان پیشرفت، تبیین و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی است که باتوجه به پیشرفت کشور در عرصه علمی، لازم است که این دستاورد‌ها در قالب اردوی راهیان پیشرفت بیان شود.
محمود کلاه‌دوزان ادامه می‌دهد: «طی یک هفته اخیر جمعی از دانشجویان علوم پزشکی استان کردستان به اردوی راهیان پیشرفت اعزام و از قلب رآکتور هسته‌ای ایران بازدید کردند.»
وی با بیان اینکه بنابر فرموده مقام معظم رهبری یکی از رسالت‌های مهم اجتماعی ما و دست‌اندرکاران برنامه‌های اجرایی و برنامه‌ریزی کشور جهاد تبیین است، تصریح می‌کند: «در راستای اجرای جهاد تبیین در کشور، طرحی به عنوان طرح راهیان پیشرفت به دانشگاه‌ها ابلاغ شد که شامل اردو‌های تبیینی برای اقشار مختلف جامعه از جمله دانشجویان، اساتید، کارمندان و... است که دستاورد‌های ۴۰ ساله انقلاب در حوزه‌های مختلف تکنولوژی، آموزشی، علمی، دفاعی و... را تبیین می‌کند.»
کلاه‌دوزان با تأکید بر اینکه سفر دور اول دانشجویان علوم پزشکی کردستان به مرکز انرژی اتمی نیز در راستای اجرای طرح راهیان پیشرفت برگزار شد، خاطر نشان می‌کند: «در سفر دور اول ۵۰نفر از دانشجویان علوم پزشکی کردستان از مرکز انرژی اتمی کشور بازدید و امیدواریم برای دوره‌های بعدی نیز گروه‌های بیشتری از دانشجویان را به این اردو اعزام کنیم.» معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کردستان تصریح می‌کند: «همچنین دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کردستان با همکاری و هماهنگی‌های بین بخشی از چندین واحد صنعتی استان مرکزی شامل شرکت تراکتور سازی، پتروشیمی اراک و... بازدید کردند.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار