کد خبر: 1225264
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۲:۲۰
به منظور افزایش استقبال و ایجاد انگیزه در همه اقشار به ویژه نسل جوان باید حداقل امکانات بهداشتی اقامتی در اردوی راهیان نور فراهم شود

جوان آنلاین: امسال برنامه‌های سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) بسیار پرمحتوا و غنی‌تر از سال‌های گذشته در استان مرکزی برگزار می‌شود. 
استاندار مرکزی در نشست ستاد بزرگداشت مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و اردوی راهیان نور گفت: برنامه‌های پربارتر و متفاوت‌تر از سال‌های گذشته در مراسم ارتحال امام راحل در دستور کار رسانه‌ها و ادارات قرار گرفته است و در این راستا از ظرفیت همه اقشار به ویژه جوانان بهره‌گیری می‌شود. فرزاد مخلص‌الائمه افزود: سرزمین آفتاب، تنها استانی است که در مراسم ارتحال امام راحل دو برنامه، یکی در خمین و دیگری شرکت در مراسم ارتحال در تهران دارد، بنابراین انتظار می‌رود فرمانداران این استان با تشکیل ستاد شهرستانی سالگرد ارتحال امام راحل، برنامه‌های جامع و قوی در دستور کار خود قرار دهند. وی با بیان اینکه بهره‌مندی بیشتر از برنامه‌های فرهنگی سالگرد ارتحال امام (ره) باید اولویت و مورد توجه مسئولان باشد، تصریح کرد: در برگزاری سالگرد ارتحال امام در خمین ضروری است یک برنامه محتوایی ویژه و قوی مورد توجه باشد و تنها به برنامه‌های سالگرد در یک روز خاص اکتفا نکنیم. نماینده دولت در استان مرکزی با اشاره به برگزاری راهیان نور گفت: به منظور افزایش استقبال و ایجاد انگیزه در همه اقشار به ویژه نسل جوان باید حداقل امکانات بهداشتی اقامتی در اردوی راهیان نور فراهم شود. مخلص‌الائمه افزود: تجهیز اردوگاه اندیمشک و خرمشهر استان مرکزی و همچنین انجام و ساخت و ساز اردوگاه اهواز باید به سازمان برنامه و بودجه استان واگذار شود. وی با بیان اینکه در برگزاری سالگرد ارتحال امام باید تقسیم کار انجام شود و دو محور محتوای فرهنگی و حمل و نقل لجستیکی نیز مورد توجه جدی قرار گیرد، تصریح کرد: در ارتباط با اردوی راهیان نور تکمیل زائرسرای مشهد و اردوگاه سه‌گانه استان مرکزی در جنوب کشور در حال پیگیری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار