کد خبر: 1205116
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۹
منابع خبری سه‌شنبه شب گزارش دادند، نظامیان زخمی صهیونیست حاضر به دیدار با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشدند.

جوان آنلاین:  کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، نظامیان مجروح صهیونیستی در بیمارستان شیبا واقع در شهر رمت گن در اطراف تل آویو، در جریان بازدید نتانیاهو از این بیمارستان حاضر به دیدار با او نشدند.

به گزارش فارس، بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی در جریان عملیات طوفان الاقصی تاکنون بیش از ۱۰ هزار صهیونیست در جنگ با حماس در غزه، حملات حزب‌الله در مرز با لبنان و درگیری‌ها در کرانه باختری زخمی شده‌اند.

این در حالی است که روزنامه هاآرتص گزارش داده است که ۵۰۰ نظامی صهیونیست از ابتدای جنگ با مشکلات روانی و اختلالات ناشی از استرس مواجه شدند.

در همین رابطه تاکنون، ارتش رژیم صهیونیستی نتوانسته است که هیچ کدام از اسرای صهیونیست را از طریق حملات و عملیات‌های خود علیه نوار غزه آزاد کند.

خانواده‌های اسرای صهیونیست با زیرسئوال بردن اقدام نظامی تل‌آویو در غزه که هدف آن آزادی اسرا اعلام شده بود، در گفت ‌وگو با رسانه ها، خواستار توقف حملات ارتش رژیم صهیونیستی و تبادل اسرا با مقاومت فلسطین شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطین روز شنبه ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳ عملیات غافلگیر کننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اشغالگر قدس آغاز کردند و این رژیم برای تلافی و جبران شکست خود و توقف عملیات گروه‌های مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بست و منطقه را بمباران کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار