کد خبر: 1206105
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۲
معاون علمی، مهندسی و فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:
بهروج به اهمیت و نقش مربیان آموزشی در برگزاری دوره های امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: مربیان شبکه آموزشی بزرگترین سرمایه در ترویج فرهنگ فرهنگ امربه معروف هستند.

به گزارش جوان از لرستان، ابراهیم بهروج، ظهر امروز در گردهمایی مربیان شبکه های آموزشی ستاد امربه معروف و نهی از منکر گفت:  تربیت مربیان آموزشی ستاد کشور و شبکه مربیان ستاد از بزرگترین سرمایه های ستاد های استانی در ترویج فرهنگ فریضتین در جامعه و آموزش اقشار مختلف جامعه است.

معاون علمی، مهندسی و فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان افزود:  حضورمربیان در  اجرای  دوشنبه های آموزشی در لرستان  موفقیت آمیز بوده و جای تقدیر دارد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر برای طلاب مدارس علمیه برادران و خواهران خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات قرآنی با همکاری مدیریت حوزه های علمیه، بسیج طلاب برکزار می شود.

بهروج خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب نیز ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم با همکاری آموزش و پرورش و کمیته بانوان مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه این مسابقات در ماه جاری با حضور دبیر ستاد امر به معروف، مدیران آموزش و پرورش مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران برگزار می شود.

بهروج با بیان اینکه تولیدات رسانه و فعالیت در فضای رسانه و مجازی ستادهای شهرستانی از مهم ترین اقدامات دبیران شهرستانی در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: از این ظرفیت ها باید استفاده شود.

پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار