کد خبر: 1208834
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۴
هواشناسی پیش بینی کرد که آسمان مازندران از امروز یکشنبه تا پایان روز سه شنبه صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه باشد.

جوان آنلاین: طبق پیش بینی هواشناسی، روز چهارشنبه آسمان مازندران نیمه ابری و در مناطق غربی و ارتفاعات با بارش باران و برف و در روز پنجشنبه نیز با تداوم ناپایداری‌های جوی شاهد بارش باران و برف در ارتقاعات، وزش باد و کاهش نسبی دما خواهیم بود و بارش‌ها در مناطق غربی از شدت بیشتری برخواردار است.

به گزارش ایرنا، طبق پیش بینی هواشناسی، در روز جمعه نیز بارش پراکنده باران و برف را در ارتفاعات استلن به ویژه دامنه جنوبی البرز را شاهد خواهیم بود. در روز شنبه آینده نیز آسمان مازندران صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیـش یابـی هواشناسـی، شرایط جوی مازندران از امروز یکشنبه تا روز سه شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دما و در روز چهارشنبه نیز صاف تا نیمه ابری، به تدریج با افزایش ابر و وزش باد و ازبعدازظهر در نیمه غربی استان با بارندگی و در مناطق کوهستانی مه آلود با بارش برف پیش بینی شده است.

آسمان مازندران در روز پنجشنبه ابری گاهی با بارندگی، کاهش دمل و در ارتفاعات با بارش باران و برف و وزش باد همراه خواهد بود و مقدار و شدت بارش در نیمه غربی استان از شدت بیشتری برخوردار است.

در روز جمعه نیز شرایط جوی استان صاف تا نیمه ابری گاهی با افزایش ابرو وزش باد و در ارتفاعات به ویژه دامنه جنوبی البرز با رگبار باران و برف پیش بینی شده است.

آسمان مازندران در روز شنبه آینده نیز صاف تا نیمه ابری و با افزایش نسبی دما همراه خواهد بود.

داده‌های دریافتی از ایستگاه‌های هواشناسی نشان می‌دهد که شیاده بندپی بابل با ثبت دما ۱۶.۶ و دلیر چالوس با ۴.۴ درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و سردترین مناطق مازندران در طی ۲۴ ساعت گذشته بودند.

دمای هوای شهر ساری مرکز مازندران نیز امروز در گرم‌ترین ساعت به ۱۷ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد که این میزان در مقایسه با روز بیش از ۲ درجه افزایش نشان می‌دهد.

وضعیت دریای خزر نیز مواج و طوفانی پیش بینی شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار