کد خبر: 1209191
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
العجری در واکنش به تحرکات وزیر خارجه آمریکا در منطقه هشدار داد که هرگونه اقدام ضد یمن همچون ریختن بنزین روی آتش است و آمریکا نخستین کشوری خواهد بود که شراره‌های آن، دامنش را فرا خواهد گرفت.

جوان آنلاین: عبدالملک العجری، عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن در واکنش به سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا با هشدار به واشنگتن اعلام کرد که «یگانه راه حل جلوگیری از گسترش درگیری اسرائیل و فلسطینیان در غزه به یک جنگ منطقه‌ای، توقف حمله‌های متوالی اسرائیل به نوار غزه طی ۴ ماه گذشته است.»

به گزارش مهر، عبدالملک العجری، از رهبران سیاسی جنبش انصارالله با انتشار توییتی در شبکه ایکس در واکنش به سفر آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا به منطقه گفت: وزیر خارجه آمریکا نیاز به سفر منطقه‌ای ندارد تا کشورهای منطقه را برای عدم گسترش جنگ قانع کند؛ زیرا نه ما و نه هیچ کشور دیگری، مایل به این مسئله نیست.

وی خاطرنشان کرد که برای دستیابی به این امر (به معنای عدم گسترش جنگ منطقه‌ای) باید تجاوز به نوار غزه متوقف شود، زیرا جنگ در غزه، شعله‌ور کننده درگیری خواهد بود.

العجری همچنین تأکید کرد: اگر هدف از این سفر، فراهم کردن مقدمات هرگونه اقدامی علیه یمن است، از این طریق، بنزین روی آتش ریخته است و آنان (آمریکایی‌ها) نخستین کسانی خواهند بود که خواهند سوخت.

ارتش یمن بعد از تشدید حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه حمایت کامل خود را از مردم فلسطین اعلام کرده و طی چندین عملیات بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی را هدف حمله پهپادی و موشکی قرار داده و به کشتی‌های صهیونیستی و همچنین کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها اراضی اشغالی فلسطین بوده، اجازه عبور از دریای سرخ و تنگه باب المندب را نداده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار