کد خبر: 1210335
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
بر اساس این پیشنهاد بخشی از اصلاح‌طلبان که موافق استفاده از فرصت انتخابات هستند و اعتدال‌گرایان ائتلافی از میانه‌روها را تشکیل می‌دهند.

جوان آنلاین: پیشنهاد تشکیل ائتلاف میانه‌روها که اخیرا از سوی مسعود پزشکیان نیز مجددا مطرح‌شده با استقبال جمعی از فعالان سیاسی مواجه شده‌است.

به گزارش مشرق، بر اساس این پیشنهاد بخشی از اصلاح‌طلبان که موافق استفاده از فرصت انتخابات هستند و اعتدال‌گرایان ائتلافی از میانه‌روها را تشکیل می‌دهند.

وب‌سایت انصاف نیوز دراین‌باره نوشته است که علی باقری، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در این باره اعتقاد دارد که اصل تشکیل ائتلاف میانه‌روها را اقدام و فرصتی لازم و واجب می‌دانم. منتهی معتقدم برای محقق شدنش نیاز است کسانی که در عرصه‌ی میانه‌روی مرجعیت دارند و صاحب فکرند نقش فعال‌تری بگیرند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته است: میانه بودن یا معتدل بودن باید قدری تعریف شود و ابعادش توضیح داده شود که بالاخره چه اهداف کلی‌ای را دنبال می‌کند. منظور همان اهدافی‌ست که این افراد حول آن باید کنار یکدیگر جمع شوند،به نظر می‌رسد نیاز به یکسری کارهای مقدماتی دارد. آنچه آقای محسن هاشمی هم مطرح کردند یعنی جلساتی که هر از چند گاهی داشته‌اند ولی ادامه پیدا نکرده است.

بیژن زنگنه نیز معتقد است هر اقدامی که به صورت جمعی دنبال شود، به نتیجه می‌رسد و و ثمربخش خواهد بود؛ وزیر آموزش و پرورش دولت حسن روحانی، ایده ائتلاف میانه‌روها را یک ایده راه‌گشا خوانده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار