کد خبر: 1211485
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰
احمد شریف: این امکان وجود دارد که برخی احزاب اصلاح‌طلب به صورت «مستقل» در انتخابات شرکت کنند.

جوان آنلاین:  یک عضو جبهه اصلاحات با اشاره به جلسه امروز این جبهه برای تصویب جزییات راهبرد انتخاباتی اصلاح طلبان برای مجلس شورای اسلامی پیش بینی خود را از راهبرد اتخاذی این جبهه بیان کرد.

به گزارش مشرق، «احمد شریف» عضو حقوقی جبهه اصلاحات ایران با بیان اینکه راهبردهای انتخاباتی جبهه اصلاحات ایران قرار است امروز (یکشنبه) تعیین شود، اظهار کرد: انتخابات را تحریم نخواهیم کرد اما رد صلاحیت‌ها موجب شده تا نیروهای خود را نداشته باشیم. وقتی در یک شهرستان کاندیدای ما را رد صلاحیت کرده‌اند، نباید انتظار داشته باشید به کاندیدای رقیب رأی بدهیم.

دبیرکل حزب همبستگی دانش‌آموختگان ایران افزود: پیش‌بینی ما از جلسه امروز جبهه اصلاحات ایران آن است که حضور در انتخابات به صورت «مشروط» پذیرفته شود؛ یعنی در شهرهایی که کاندیدا داشته باشیم، حضور فعال خواهیم داشت.

شریف گفت: باید توجه داشت که بسیاری از احزاب عضو جبهه اصلاحات ایران حتی یک کاندیدا هم در انتخابات ندارند اما تاکید می‌کنم به هیچ عنوان، انتخابات را تحریم نمی‌کنیم؛ در عین حال این امکان وجود دارد که برخی احزاب اصلاح‌طلب به صورت «مستقل» در انتخابات شرکت کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار