کد خبر: 1211855
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعیین نرخ ۱۷‌هزارو۵۰۰ تومانی قیمت خرید تضمینی گندم برای سال۱۴۰۳ گفت: این اقدام نوعی رودست زدن به کشاورزان بود چراکه در فصل کشت و در جلسات دولت و مجامع قیمت‌گذاری زمزمه‌هایی از ۱۹‌هزارو۵۰۰ تومان بود.

جوان آنلاین: یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعیین نرخ ۱۷‌هزارو۵۰۰ تومانی قیمت خرید تضمینی گندم برای سال۱۴۰۳ گفت: این اقدام نوعی رودست زدن به کشاورزان بود چراکه در فصل کشت و در جلسات دولت و مجامع قیمت‌گذاری زمزمه‌هایی از ۱۹‌هزارو۵۰۰ تومان بود.
به گزارش ایسنا، غلامرضا نوری‌قزلجه در جلسه صحن مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور، وزیر جهاد کشاورزی، اعضای شورای قیمت‌گذاری و اعضای شورای اقتصاد گفت: برآورد کارشناسی برای قیمت تمام‌شده گندم سال بعد حدود ۲۱‌هزار تومان است، چطور این نرخ ۱۷‌هزارو۵۰۰ اعلام شده است؟ پس دسترنج و زحمت کشاورز کجا دیده شده است؟
وی با انتقاد از تأخیر پنج ماهه در پرداخت مطالبات کشاورزان افزود: این اقدام نوعی رودست زدن به کشاورزان بود چراکه در فصل کشت و در جلسات دولت و مجامع قیمت‌گذاری زمزمه‌هایی از ۱۹‌هزار و۵۰۰ تومان بود، اما الان نرخ خرید تضمینی گندم ۱۷‌هزارو۵۰۰ تومان تعیین شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
0
0
خسته شدیم از این قصه گندم.
ناشناس
|
United States of America
|
۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
0
0
گندم نمیکاریم دیگه. اینی هم که کشت کرده ایم به دولت نخواهیم فروخت امسال. والسلام. خسته شدیم از این قصه گندم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار