کد خبر: 1212884
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
پاراتیراندازان ایرانی اردیبهشت‌ماه سال آینده به کره‌جنوبی اعزام خواهند شد
اشرف رامین 

جوان آنلاین: پاراتیراندازان ایرانی اردیبهشت‌ماه سال آینده به کره‌جنوبی اعزام خواهند شد. تیم‌ملی پاراتیراندازی کشورمان تاکنون موفق به کسب شش سهمیه برای حضور در بازی‌های پارالمپیک پاریس شده است. با این‌حال کمیته ملی پارالمپیک در خصوص تعداد اعزامی‌ها به پاریس ۲۰۲۴ هنوز تصمیم قطعی نگرفته و به همین خاطر است که سرمربی تیم‌ملی اعزام تیم کامل به این بازی‌ها را بعید می‌داند. حسین امیری با اشاره به لزوم اعزام ترکیب کامل تیم ملی به تورنمنت‌های خارجی از عدم تأمین منابع مالی مورد نیاز خبر می‌دهد و می‌گوید: «برای آماده‌سازی تیراندازان دو تورنمنت هندوستان در اسفندماه و کره‌جنوبی در اردیبهشت پیش‌بینی شده است و رئیس انجمن پاراتیراندازی به دنبال اسپانسر بود تا در صورت تأمین منابع مالی تیم اسفند به هندوستان برود، ولی متأسفانه شرایط اعزام فراهم نشد. اردیبهشت‌ماه، اما با حمایت کمیته ملی پارالمپیک به مسابقات جهانی کره که به نوعی تدارکات برای تیراندازان است اعزام خواهیم شد. تیراندازان در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارند و تمرینات ساختاری خود را که سنگین و پرفشار است در اولین اردوی آمادگی پشت سر گذاشتند و از نظر بدنی، روانی و رکوردی بازخورد کار، مثبت و راضی‌کننده است.»
امیری همچنین به دعوت از شش ورزشکار برای حضور در اردوی تیم‌ملی اشاره می‌کند: «ساره جوانمردی، نسرین شاهی، فائزه احمدی، رقیه شجاعی، محمدرضا میرشفیعی و زهرا غلامزاده ورزشکاران دعوت شده به اردو هستند و هر شش نفر نیز سهمیه پارالمپیک پاریس را کسب کرده‌اند، اما اینکه از این تعداد چند نفر به پاریس اعزام شوند مشخص نیست و بستگی به تصمیم و سیاست کمیته ملی پارالمپیک دارد. بعد از مسابقات جهانی کره با رکوردگیری از تیراندازان توسط کمیته ملی پارالمپیک لیست نفرات اعزامی به پاریس مشخص خواهد شد.»
سرمربی تیم‌ملی از پا برجا بودن مشکل کمبود فشنگ صحبت می‌کند: «در حال حاضر در تمرینات با فشنگ‌های ایرانی و امریکایی کار را پیش می‌بریم که البته کیفیت لازم را ندارند و امکان رکوردگیری دقیق با آن‌ها وجود ندارد و تنها اجرای تاکتیک می‌کنیم. فدراسیون و کمیته پارالمپیک به دنبال تهیه فشنگ‌های خارجی هستند، اما هنوز چیزی به دست ما نرسیده است.»

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار