کد خبر: 1214560
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعتراف کرد عملیات ارتش اسرئیل در غزه یکی از پیچیده‌ترین عملیات در تاریخ جنگ‌ها محسوب می‌شود.

جوان آنلاین: یوآف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در نطقی که شامگاه دوشنبه ایراد کرد بدون اشاره به جزئیات مدعی شد بسیاری از منابع حساس اطلاعاتی را به دست آمده است، برخی از کارگاه‌های تولید سلاح و موشک حماس کشف شدند.

به گزارش تسنیم، او همچنین بدون ارائه هیچ دلیلی ادعا کرد در تعقیب و گریز با یحیی السنوار هستیم، او دیگر فرماندهی جنگ را به عهده نداشته و صرفا در حال خروج از یک مخفیگاه و رفتن به مخفیگاه دیگی است، به نقاطی رسیدیم که مدتی کوتاهی قبل‌تر السنوار در ان حضور داشت، اما هیچ مدرکی در رابطه با این ادعای خود ارائه نکرد.

به زعم وزیر جنگ رژیم صهیونیستی، اسرائیل نمی‌خواهد اجازه شکل‌گیری شرایطی را بدهد که در چارچوب آن حماس در نوار غزه مجددا حاکم باشد.

گالانت در بخش دیگری از این نطق مطبوعاتی تهدید کرد، اگر روند سیاسی در شمال شکست بخورد تردیدی در استفاده از قدرت نظامی نخواهیم داشت.

وی در عین حال اعتراف کرد، بعد از پایان جنگ اسرائیل حضور نظامی در نوار غزه نداشته و خبری از ایجاد شهرک در این منطقه نخواهد بود.

در مورد رفح هم گالانت مدعی شد، حمله به رفح هم جزو برنامه‌های ارتش اسرائیل است، اما نمی‌تواند بگوید چه زمانی و به چه شکلی این تهاجم صورت خواهد گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار