کد خبر: 1215134
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۳
کتاب «شبح دوست‌داشتنی؛ پنج‌گفتگو با خلبانان فانتوم» نوشته صادق وفایی روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن در موسسه مطبوعاتی و انتشارات ایران رونمایی می‌شود.

جوان آنلاین: کتاب «شبح دوست‌داشتنی؛ پنج‌گفتگو با خلبانان فانتوم» نوشته صادق وفایی روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن در موسسه مطبوعاتی و انتشارات ایران رونمایی می‌شود.

به گزارش مهر، این‌کتاب همان‌طور که از نامش پیداست، دربرگیرنده ۵ گفتگو و مصاحبه با خلبانان هواپیمای شکاری فانتوم F ۴ در سال‌های دفاع مقدس است. چهارگفتگوی اول کتاب با امیر جانباز محمد عتیقه‌چی، امیر آزاده جانباز محمدصدیق قادری، امیر آزاده جانباز محمدرضا صلواتی، امیر جعفر عمادی انجام شده‌اند و پنجمین گفتگوی آن در واقع میزگردی است که برای چهلمین روز درگذشت امیر جانباز خلبان محمود ضرابی در خبرگزاری مهر برگزار شد و ناصر رضوانی، منوچهر طوسی، اکبر زمانی به‌عنوان خلبان و همرزم ضرابی و فرزند وی در آن حضور پیدا کرده و روایت‌گری کردند.

«شبح‌دوست‌داشتنی» به‌واسطه گفتگو با خلبانان هواپیمای اف‌چهار که لقب «فانتوم» (شبح) را یدک می‌کشد، به این‌اسم نام‌گذاری شده و بهمن‌ماه ۱۴۰۲ با همکاری انتشارات ایران و خبرگزاری مهر وارد بازار نشر شد.

مراسم رونمایی این‌کتاب با حضور خلبانان و ایثارگران جنگ همراه است و امیر آزاده جانباز محمدصدیق قادری، امیر جانباز محمد غلامحسینی از خلبانان هواپیمای اف‌چهار و امیر، ولی اویسی و امیر جانباز عباس رمضانی از خلبانان اف‌پنج و محمد قبادی نویسنده و پژوهشگر دفاع مقدس در آن سخنرانی می‌کنند.

این‌برنامه روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن از ساعت ۱۵ در دفتر انتشارات و موسسه مطبوعاتی ایران واقع در بزرگراه سردار سلیمانی، جنب مصلی امام خمینی، خیابان خرمشهر (آپادانای سابق)، پلاک ۲۰۸ برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار