کد خبر: 1216182
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
جام‌جهانی فوتبال ساحلی؛ ماتادور‌ها حریف ایران نشدند
پیروزی نفسگیر تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران برابر اسپانیا، ترس را به جان آرژانتینی‌ها انداخته است. جام‌جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ در امارات شروع شده و در روز نخست مسابقات، درخشش ملی‌پوشان کشورمان همه را شگفت‌زده کرد. 
شیوا نوروزی
جوان آنلاین: پیروزی نفسگیر تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران برابر اسپانیا، ترس را به جان آرژانتینی‌ها انداخته است. جام‌جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۴ در امارات شروع شده و در روز نخست مسابقات، درخشش ملی‌پوشان کشورمان همه را شگفت‌زده کرد. 
دوازدهمین دوره جام‌جهانی فوتبال ساحلی در دوبی برگزار می‌شود و ساحلی‌بازان ما پس از هفت سال غیبت در این تورنمنت به میدان رفته‌اند. تیم کشورمان تجربه حضور در هفت دوره جام‌جهانی و کسب مدال برنز در سال ۲۰۱۷ را دارد. با قرار گرفتن در گروه B و همگروهی با تاهیتی، اسپانیا و آرژانتین باید منتظر دیدار‌های سخت ملی‌پوشان باشیم. خوشبختانه نخستین گام تقابل با ماتادور‌ها در ورزشگاه دیزاین دیستریکت دوبی به سود ما تمام شد تا بعد از تاهیتی در رده دوم جدول قرار بگیریم. تیم‌ملی ایران امشب (۲۰:۳۰) رودرروی تیم‌ملی آرژانتین قرار می‌گیرد. آلبی‌سلسته بازی اول را به تاهیتی باخته و برای جبران مافات به میدان می‌آید. 
 
نبرد سخت با اسپانیا قابل پیش‌بینی بود. به همین‌خاطر انتظار می‌رفت کادرفنی هشدار‌های لازم را به بازیکنان بدهد، اما متأسفانه تنها بعد از گذشته سه ثانیه از شروع بازی، اسپانیا گل اول را به ایران زد! دریافت زودهنگام گل کار را پیچیده کرد و وقت اول ۳ بر یک به سود اسپانیا به پایان رسید. در وقت دوم نیز تلاش ملی‌پوشان تداوم یافت، ولی باز هم برتری از آن ماتادور‌ها بود (۵ بر ۳). اوج درخشش بچه‌ها در وقت سوم بود؛ بازگشت ایرانی به ثمر نشست؛ با اینکه بازیکنان ما ۶ بر ۵ جلو افتاده بودند، ولی در دو ثانیه پایانی وقت اضافه نتوانستند برتری خود را حفظ کنند تا کار به پنالتی‌ها کشیده شود. برتری ۳ بر یک در ضربات پنالتی، بردی شیرین و البته دشوار را برای تیم کشورمان به ارمغان آورد. طبق قانون مسابقات به تیم‌های پیروز در وقت‌های قانونی، وقت اضافه و ضربات پنالتی به ترتیب سه، دو و یک امتیاز تعلق می‌گیرد. با توجه به برد ۴ بر ۳ تاهیتی برابر آرژانتین در وقت‌های قانونی، این تیم با سه امتیاز صدرنشین گروه دوم است و ایران با یک امتیاز رده دوم را در اختیار دارد. 
 
بهترین بازیکن دیدار کسی نبود جز محمدعلی مختاری، ستاره‌ای که با زدن چهار گل پوکر کرد. مختاری پس از برد روحیه‌بخش برابر اسپانیا از عملکرد تیم تمجید و از حمایت تماشاگران ایرانی تشکر کرد: «فکر می‌کنم بازی ایران و اسپانیا، یکی از بهترین بازی‌های تیم‌ملی فوتبال ساحلی در چند سال اخیر بوده است. خدا را شکر که در یک بازی سخت توانستیم تیم خوب اسپانیا را شکست دهیم. در شروع مسابقه با خوردن گل در ثانیه‌های اول غافلگیر شدیم، اما با شناختی که از بچه‌های خودمان و تیم مقابل داشتیم، می‌دانستیم که می‌توانیم برگردیم و برگشتیم. فکرش را نمی‌کردم چهار گل بزنم، ولی مطمئن بودم می‌توانیم اسپانیا را شکست بدهیم و به بازی برگردیم. جام‌جهانی با کیفیت بسیار عالی در حال برگزاری است. از تماشاگران ایرانی که برای حمایت از تیم‌ملی به ورزشگاه آمدند هم تشکر می‌کنم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار