کد خبر: 1217418
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
ملی‌پوش ژیمناستیک ایران که امید زیادی به حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس داشت؛ با محرومیت ۲ ساله به دلیل نقض قوانین مربوط به دوپینگ مواجه شد.

جوان آنلاین: مهدی احمدکهنی که روز گذشته به فینال دارحلقه در مسابقات جان جهانی ژیمناستیک در آلمان صعود کرده بود، در خصوص اینکه در فینال دارحلقه شرکت نخواهد کرد، اظهار داشت: متاسفانه من در سایت آنتی دوپینگ اطلاعات لازم را درباره محل زندگی و همچنین محل تمرینات در یک‌سال آینده وارد نکرده بودم و به همین دلیل از طرف وادا محروم شدم. این مسئله هم به دلیل این بود که تا پیش از این برای تست دوپینگ با من تماس گرفته می‌شد و آن‌ها به محل زندگی من می‌آمدند و چندین بار هم در کرمان و تهران از من دوپینگ گرفته شد.

به گزارش تسنیم، وی افزود: در مسابقات رسمی همچون جام جهانی قطر و همین‌طور بازی‌های آسیایی هانگژو تست دوپینگ من همگی منفی شدند، اما حدود ۶ ماه پیش با من تماس گرفتند و گفتند به دلیل پر نکردن فرم‌هایی که باید محل زندگی و تمریناتم را در آن وارد می‌کردم، محروم شده‌ام. در واکنش به این مسئله گفتم که اطلاعی از این موضوع نداشتم.

ملی‌پوش ژیمناستیک ایران تصریح کرد: متاسفانه دلایلم درباره پر نکردن فرم‌ها مورد قبول واقع نشد. در ۹ فوریه به من ایمیلی زده شد که در آن آمده بود یا باید محرومیتم را قبول کرده یا اینکه به دادگاه عالی ورزش شکایت کنم.

احمدکهنی در پایان خاطرنشان کرد: پس از مشورت با چندین نفر به این نتیجه رسیدم که امیدی به موفقیت و تبرئه من در دادگاه عالی ورزش نیست. روز گذشته آخرین مهلت پاسخ به ایمیل بود و من محرومیتم را قبول کردم. البته از محرومیت ۲ ساله‌ام حدود ۸ ماه آن گذشته و باید بقیه محرومیتم که حدود ۱۶ ماه است را طی کنم و بار دیگر به میادین بازگردم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار